dag 33 en negatieve testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Betty25, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty25

Betty25 Nieuw lid

17 aug 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Dit wordt mijn eerste berichtje op deze pagina, hopelijk zijn er dames die met mij kunnen meedenken of eigen ervaringen hierover kunnrn posten.

ik zit vandaag op dag 33 en ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb sinds paar dagen wel een lichte krampjes maar niet aanhoudend. Daarnaast doen mijn borsten ook af en toe pijn en kun je de aders duidelijker zien. En om niet te vergeten, ik heb sinds een week echt een harde buikje (imijn broeken kunnen niet meer dicht). Vanochtend heb ik een cb dig test gebruikt....uitslag was negatief :( om zeker te zijn heb ik een kruidvat 2v5 erachteraan gegooid, maar helaas ook negatief. Mijn cyclus was altijd tussen 28 en 30 dagen, ik heb 1x 33 dagen gehad, dat was afgelopen mei.

wat denken jullie? Heb ik te vroeg getest of kunnen deze symptonen ook bij menstruatie onstaan (heb ik zelf nooit, alleen 1 dag van te voren buikpijn)??

Alvast bedankt voor jullie reacties :):)

2. swagartist

swagartist Niet meer actief

Hoi, ik heb precies hetzelfde gehad... Ik werd helaas later ongesteld. Ik voelde me echt zwanger ofzo, maar denk dat m'n lijf me voor de gek had gehouden. Ik zou nog even wachten en dan testen?

3. Betty25

Betty25 Nieuw lid

17 aug 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh echt :( ja ik denk dat ik inderdaad gewoon moet wachten...het is wel zenuwslopend :( had jij ook symptonen waardoor je echt dacht dat t raak was ??

4. Betty25

Betty25 Nieuw lid

17 aug 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ergens hoop ik toch dat de duivels uitblijven, wij zitten nu in ronden8 voor eerste baby

5. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Helaas zijn eigenlijk bijna alle zwangerschapskwaaltjes rondom de periode dat je ongesteld moet worden hetzelfde als de menstruatiekwaaltjes. Daar is geen pijl op te trekken en ik denk dat iedereen hier zich wel eens voor de gek heeft laten houden door haar eigen lichaam. Ik zelf ook hoor.

Je kunt inderdaad niets anders doen dan het af te wachten en over een paar dagen eventueel een nieuwe test doen.

Weet je ook wanneer je eisprong is geweest door tempen of testen? Ik vond het namelijk erg fijn om ovulatietesten te gebruiken want dan wist ik zeker wanneer ik ongesteld moest worden en ik dus echt overtijd was als het die dag niet kwam.

Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina