Indroogstreepje Kruidvat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Belle1978, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Vraagje, geeft de Kruidvat 2 voor 5 euro wel eens een indroogstreepje? Ik heb vanmorgen een test gedaan en bekijk hem nu weer en hij is ook wat geel uitgeslagen maar geeft ook een licht 2e streepje. Herkent iemand dit verhaal?
    Ik ga absoluut over een paar dagen nogmaals testen, maar ik vraag het mij af...

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hij geeft nooit indroogstreepjes zoals ik bij 100e meiden lees..

als hij negatief is is hij ook echt spierwit..

kijk maar eens hier in het topic: welke zwangerschapstesten vind je het fijnst ( ofzoiets)

ik vind dit de beste testen die er zijn, dus als je daarmee een lichte streep hebt denk ik wel dat je zwanger bent :D

hoeveel dagen na je ei zit je ? of voor je NOD?

alvast een voorzichtige felicitatie :)

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als het streepje een roze kleur heeft zal het een positief streepje zijn, kleurloos is negatief.

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Had je vanmorgen geen streepje?
    Ik hoop niet dat deze test indroogstreepjes heeft... :) Anders is die van mij van vandaag misschien ook wel vals positief...

Ik hoop dat je zwanger bent!

5. Belle1978

Ja, dat meende ik ook al te lezen (geen indroogstreepjes bij deze test). Maar wat me aan het twijfelen brengt is de verkleuring van het wit, bij iedereen zie ik van die perfect witte achtergronden met zo'n mooi roze streepje. Mijn wit is aan de rechterkant wat geel verkleurd (misschien wat teveel urine gebruikt vanmorgen met mijn slaapdronken hoofd :p ) maar ik zie toch echt een streepje. Nog wel licht van kleur maar het is wel echt een streep. Ik heb vanmiddag nogmaals getest maar voorlopig kan ik daar geen streepje op ontdekken. Maarja... veel gedronken en geplast vandaag...
    Wat betreft ei/ongi... ik durf daar geen antwoord op te geven. Als ik zwanger ben is het namelijk een wonder want wij hebben alleen echt onveilig gevreeën een dag voor mijn menstruatie. Vervolgens was ik een paar dagen ongi en op de 3e/4e dag weer braaf "voor het zingen...bla bla" gedaan (wij trouwen in april en zijn aan het oefenen maar gaan pas in april voor het echt zeg maar). Het kàn dus bijna niet, maar ondertussen heb ik toch het gevoel dat... noem het zwangerschapshypochondrie ofzo. Maar gek genoeg had ik van het weekend een heel licht streepje (zo'n pennestreep) met Kruidvat 7 euro en nu dus een streepje met Kruidvat 5 euro vanmorgen...

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Heb je ondertussen nog weer getest?

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier getest, helaas negatief en echt geen indrooglijntje......

8. Belle1978

Ja, ik heb 3x met CB normaal positief getest, weliswaar geen hele donkere streep, en 2x licht lijntje met DA test. Allemaal in de middag gedaan. Ik test alleen met KV negatief en met CV digitaal met conceptieindicator ook. Welke moet ik geloven? Ik krijg dinsdag een echo en dan zal ik het weten. Ik word hier niet vrolijk van op deze manier. Begin namelijk ook steeds meer zwangerschapssymptomen te krijgen, maar dat kan natuurlijk ook zo psychisch zijn als wat. Ik snap er niets meer van en moet het maar even van mij afzetten tot dinsdag, dan zal ik het weten.

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    voor de clearblue digi heb je veel meer hcg nodig, dus dat kan dat je daar nog niet pos mee test....

10. Belle1978

Het lijkt mij dat die CB met conceptie indicator niet zoveel HCG nodig heeft aangezien hij al 4 dagen voor NOD voor een test gebruikt kan worden? En met KV 2 voor 5 euro test iedereen als eerste positief zo'n beetje. Ik test met CB normaal direct positief, doch licht. Gezien mijn menstruatiepatroon zou ik nu al 6 wk zwanger moeten zijn en bij elke test positief moeten testen op elk moment van de dag...
    Echt zo'n rotgevoel dit. Haal vanalles in mijn hoofd: heb ik één of andere enge ziekte die maakt dat ik (vals) positief test? Of dat met die eiwitten? Ik heb vooral krampen in mijn onderbuik die uitstralen naar mijn liezen (niet continu overigens). De krampen voelen overigens niet als menstruatiekrampen maar af en toe ineens wel. M'n borsten lijken wat gegroeid maar zijn niet extreem pijnlijk... Ik weet het niet. Het is gewoon moeilijk en er is maar 1 moment waarop ik het zeker weet: a.s. dinsdag. Ik ben mezelf alleen gek aan het maken en dan duurt het nog lang. Ik wil alleen echt niet meer testen. Word daar zo onzeker van!

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    hier wel indroogstreepjes gehad en niet zwanger

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @belle, nee bedoel ook die gewone digi van cb, daar testen veel vrouwen pas laat pos mee....

hoop voor je dat er niks raars is, en dat je gewoon laat HCG aanmaakt....

13. Belle1978

Ik denk dat ik maar moet gaan wennen aan het idee dat ik echt niet zwanger ben. Ik heb vandaag nog maar eens getest en wederom geen spoortje van een streep. Ik ga dinsdag nog wel de echo laten maken, puur ter bevestiging en ik wil wel weten dat alles "daar" goed zit...
    Wel jammer dat vijf testen toch geen gelijk blijken te hebben...
    Mocht er iemand nog iets opbeurends weten, dan hoor ik het graag! :(

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Heb je je echo al gehad?

15. Belle1978

Ja, ik ben niet zwanger. Zeker niet die 6 weken ruim die ik anders had moeten zijn en korter lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk. Jammer, maar ik ben nu vooral moe van alle spanning die eraan vooraf is gegaan. Of ik nou een miskraam heb gehad of niet kon ze mij niet zeggen. Dan moet ik bloed laten prikken maar ik laat het hier voorlopig bij.

Deel Deze Pagina