heb jan een bbz gehad 1 eileider verwijdert. maar heb nu dezelfde trekkerig gevoel bij mijn eileider dat na mijn onderrug trekt ben vorige week vrijdag ongesteld geworden 3 dagen lang dus dat is erg kort en nu kruipt er z'n paniek gevoel door me heen!!! het is nog te vroeg voor mijn ei lijkt mij? herkend iemand dit vooraf gaand aan de ei??
Ik herken het niet maar als ik zo naar je banner kijk zie ik dat je eisprong over 4 dagen is? Misschien komt het eerder, het is niet onmogelijk, vooral omdat je zo kort ongesteld was.
ik hoop dat dat het is adria27 het maakt me echt bang heb voor mijn gevoel nog maar 1 kans dit heb ik de andere rondes niet gevoelt en ja ik moet niet vergelijken!
weet niet zeker hoor maar je menstruatie (of die nu 3 of 5 of7 dgn is) staat los van je cyclus aan je banner zie ik dat je cyclus 25 is? dat is wel kort, dus of je ei eerder komt is mogelijk dat staat los van je duur van menstruatie had 29 dgn cyclus en normaal7 dgn menstruatie afgelopen maand 4 dgn maar me ei kwam op dag 16!
Het kan ook van het groeien van het eitje zijn. Ik heb ook altijd een zeurderig gevoel al een paar dagen voor mijn eisprong. Heeft niets met "het hebben van maar 1 eileider" te maken. Ik heb in 2010 een bbz gehad en 2 maanden later testte ik al weer positief. Knulletje ligt nu lekker te slapen boven.
ik snap dat dat niks met 1 eileider nodig heeft maar de schrik zit er gewoon in. hoop echt dat het temaken heeft met de groei ervan
Ik heb in november een bbz gehad. Ik was ook bang dat het allemaal in de soep zou gaan lopen. Nu voel ik elke maand wel wat anders, het lijkt echt alsof mijn lichaam helemaal veranderd is, maar heb nog steeds een mooie eisprong elke maand en een stabiele cyclus. Wel had ik de 1e maand na bbz heel veel krampen en pijn, maar bleek bij het herstel te horen werd me verteld. Wel voel ik altijd (en nu nog net wat heftiger) het groeien en het springen van het eitje. Dus ik denk wel dat het bij jou het groeien is meis. Nu hopen dat je overgebleven eileider het eitje goed opvangt en dat je snel weer zwanger mag zijn en blijven.
dankje esther15 mijn lichaam is ook anders was altijd 7a8 dagen ongesteld en cycles van 28 dagen en na mijn bbz is dat 27 25 25 dagen en 3a4 dagen ongesteld en voel het ook recht zelfde plek