Hoi! Ik had een vraag.. Door het ontpillen heb ik enorme last van de bijwerkingen! En nu vooral het feit dat ik een hele hoge libido heb.. Nu klussen mijn man en ik iedere dag meerdere malen per dag!!!! Heeft dit nergens invloed op? Heb ergens gelezen dat de kwaliteit van de zaad verminderd? Hoop op antwoord! Xx
Ja het zaad moet kunnen 'rijpen' nu schiet je man veel losse flodders zeg maar. Maar het zal vast wel heel leuk zijn! Geniet er maar gewoon van deze ontpil ronde haha
oooo ok thanx! Hoe lang moet dat 'rijpen' duren? Volgens me ovulatie testen is t bijna tijd namelijk haha
laten we het zo zeggen...stel hij presteerd 30 miljard per keer....dan zal die 10% losse flodders schieten elke keer....dus no worries... lekker van genieten
Je leest er wisselende dingen over op het internet. Het verhaal van rijpend zaad lijkt hierdoor een beetje achterhaald. Googel maar eens en je zult verschillende onderzieken hiernaar tegenkomen. Interessant.
Ik heb meerdere malen gelezen dat bij de 3e lozing amper nog zaad zit.. en dat het 24 uur nodig heeft om te verversen. In het ziekenhuis moeten we er zelfs 3 dagen tussen houden, dus lijkt me wel van invloed dan hoelang je man onthouding heeft.
Dankje! Ik heb heel veel verschillende dingen gelezen! Ook dat van het 24u maar dat oud zaad geen werking meer heeft en nieuw zaad nieuw zaad is, en dat het 3 dagen blijft rondhangen. morgen waarschijnlijk me ovulatie als ik de testen mag geloven en daar zit dan 24 u tussen, het is gewoon op goed geluk denk ik maar meiden super bedankt voor jullie reacties! Xx
Klopt ook niet helemaal....het blijft nog wel w at....maar dat is vers zaad, en dat schijnt ook weer sterker te zijn als. Oud zaad.....
Mijn man en ik doen het ook nagenoeg dagelijks, ik ken zat stellen die zo snel zwanger zijn geworden. Zou me niet te druk maken en lekker ervan genieten! Ik heb een paar weken terug de zelfde vraag hier gesteld maar het kan naar mijn idee geen kwaad! Veel plezier met "klussen"!
of het goed of slecht is dat hangt echt van de kwaliteit van het zaad af... wanneer je vriend verminderde zaadkwaliteit heeft of zelfs slechte dan "moet" je het echt niet vaker dan 1x per 2 a 3 dagen doen ... in de mmm word soieso bij de meeste stellen om de dag geadviseerd.. zo krijgt vl weer "vers" zaad en word t niet te oud.. maar bij flinke koorts heeft zelfs een gezonde man 3 maand!! lang kans op slechtere kwaliteit... wanneer je vriend zogezegde superzwemmers heeft kunnen ze er wel tegen om vaker geloosd te worden.. bijv. iedere dag... maar meerdere malen per dag wil dus absoluut niet zeggen dat je ook meer kans hebt op een zwangerschap...voor nu zou ik er van genieten.. succes!
Ik weet niet of het wel of niet klopt, heb het nooit zelf onderzocht Hier kan je het ook lezen: Sterk zaad Ik heb zelf wel ervaren met alle zaadonderzoeken dat hoe langer de onthouding, hoe beter de kwaliteit, en hoe meer zaadcellen. Alleen langer dan 5 dagen hebben we nooit geprobeerd, dat zou juist weer slechter zijn, aldus het ziekenhuis.
Hier na 5 maanden zwanger. Tijdens de vakantie deden we het ook dagelijks en gelijk resultaat :-D Dus ik zeg gewoon lekker zo doorgaan.
Ja dat is ons toen ook verteld hihi.. Maarre....ik zou lekker genieten, en je daar niet druk om maken....genieten is belangrijker dan hoeveel zaad erin zit.
Volgens mij heeft het ermee te maken wat zijn zaadkwaliteit is. Wij deden het ook iedere dag, en zwanger. Maar voor andere mensen kan elke dag klussen weer ongunstig zijn denk ik.