Tjah dat is wel raar. Maar het kan dus alle kanten op. Bij mij betekende dat licht streepje helemaal niets maar was niet van kv. Ik hoop gewoon voor je dat het raak is, en dat je snel een duidelijke test in je handen mag hebben
Ohhh.. jij bent gewoon zwanger hoor!!!! Bij mij waren ze bij al mijn kindjes zo voor mijn nod. Misschien ff doorspoelen met water..
Wanneer is je nod? Ik had vorige cyclus ook iedere keer van die lijntjes. Na 10 - 15 min kwamen ze te voorschijn. Allemaal indrogers. Zelfs na water in te druppelen werd de streep nog duidelijker. Velen zeggen dat een indroger weggaat na water erin te druppelen, maar dat is dus zeker geen waar!!! Ik zou een dag of 3 wachten en heb je dan geen duidelijke streep denk ik dat je niet zwanger bent. (Natuurlijk afhankelijk hoeveel DPO je zit) Liefs x
Ik weet het ook niet.... Ik lees hier de laatste tijd wel steeds vaker dat die KV-testen indroogstreepjes geven. Dat was eerder nooit zo. Dus ik vertrouw het niet meer zo als er steeds alleen na afleestijd streepjes verschijnen. Misschien anders een idee om een CB digitaal doet die aangeeft zwanger/niet zwanger? Geen getuur met rottige streepjes meer in elk geval! Ik weet niet waar je zit nu in je cyclus of je al overtijd bent of niet?
Ik wil je niet ontmoedigen maar altijd als ik zo'n test had was ik altijd niet zwanger. Ik hoop dat je nu en anders wel heel snel zwanger bent
Ik zit nu op 13 dpo en mijn lf is meestal 15 Zou een digitale test van cb niet te vroeg zijn ivm m'n lichte streepje nu?
Idd,... Met indicator is even gevoelig als KV,... Ik had een heeeeeel licht streepje en met dezelfde urine een digi gedaan en gaf zwanger 1-2 aan
Ik heb mijn zoontje ook getest met kv 2 voor 5.. Ze staan in mijn album.. Staat ook bij hoeveel dpo ik de testen heb gedaan. Vind de test die je als laatst hebt gedaan wel duidelijker inderdaad, maar die indroogstreepjes komen inderdaad ook steeds vaker voor. Ik had met een test van sensitest een indroger eergister volgens mij, want heb vanmorgen weer getest en daar is niks op te zien..
Had in je andere topic ook al gereageerd. Maar ik had daar niet gezegd dat ik met 11 DPO een test heb gedaan en dus ook een heeeeeeeeeeeeel vaag-niet-op-de-foto-te-krijgen streepje had. Had ook gelezen over indroog streepjes e.d. Al was het lijntje wel roze (En ik keek dus pas na een half uur in het licht naar de test toen ik dus dat lijntje zag, daar voor namelijk snel gekeken en verwachtte een duidelijke streep en die zag ik niet dus weg gelegd.) Ik ging er dus vanuit dat het negatief was en niet zwanger was. 13 DPO toch weer een testje gedaan, verwachtte er niets van, en toen kwam er ineens na 1/2 minuten een 2e lijntje te staan... Whhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Nog steeds een licht lijntje maar dus wel waarneembaar op de foto en met blote oog. Nouja uiteindelijk dus toch hartstikke zwanger! Dus ik hoop jij ook, maar ik geloof het wel hoor, want zo'n lijntje krijg je echt niet als je niet zwanger bent.
Ik zou het absoluut proberen met goede ochtendurine, misschien knalt deze dan veel sneller Ik hoop het voor je!!
Ik denk echt een indroogstreepje.. De mijne was na 5 minuten veel donkerder... en ik schijn toch echt niet zwanger te zijn... Ik heb me voorgenomen om hierna alleen digitale test te doen!!
Ik sluit mij daar volledig bij aan! Ik heb woensdag een digi gedaan en was nega. Ik wil nu morgen opnieuw testen met een digi (13DPO) Ik heb al verschillende keren indrogers gehad met die kl*te KV2v5 testen,... Natuurlijk komen de digitale werd hard aan indien er staat NZ,... Maar je hebt ten minste duidelijkheid
Echt wel zwanger! IndRoogstreepjes zijn vaak niet zo duidelijk.. Wat wel kan is dat de kv reageert op je ovulatie. Dit heb ik namelijk ook gehad. Gefeliciteerd.