Ik koop ze niet meer, die kruitvatkrengen... de laatste maanden lees je alleen maar over valse lijntjes.
Ik heb verder niet meer getest maar er ligt er al eentje klaar voor morgen ochtend. Ik ben echt heel erg benieuwd!
En weer zo'n streepje dat nauwlijks te zien is Ik wacht vandaag mijn menstruatie maar af. Mocht ik wel zwanger zijn geweest zal het wel niet goed zijn gegaan. Voor een digitale test is het streepje echt te licht.
Net een test gedaan. Er was dus weer een licht streepje te zien na 10 minuten. Heb daarna toch een digitale test gedaan maar de uitslag was niet zwanger. Zou het misschien dan een vroege miskraam kunnen zijn?
Mensen die zweren over valse lijntjes die kan ik gerust stellen. Ik weet alleen nog niet (omdat ik hier nieuw ben) hoe ik een foto kan plaatsen van mijn testen. Die waren overduidelijk! Maar als ik daarachter kom, kom ik er op terug. Als het kruidvat ovulatietesten zijn voor 13 zoveel, moet je echt 2 knallers van strepen hebben is mijn ervaring. De 1a 2 dagen erna krijg je je eisprong, dus als je dat constateerd (dus allebei even fel) moet je een "nummertje" maken. Ik heb het om de dag gedaan. 26 december laatste menstruatie gehad. Had 11 januari koperspiraal laten verwijderen. Vanaf de 16e begonnen met ovulatietesten, 16e was ie dus nog heel vaag, 17e januari kreeg ik 2 knallers van strepen (allebei vet paars), 18e ook nog heel paars en 19e weer een vage net als op de 16e. Toen werd het een periode spannend, gister een zwangerschapstest gedaan omdat ik strontmisselijk was, eerst dacht ik niet zwanger omdat ik maar 1 streep zag, maar na 5 minuten ----- ZWANGER!!! Wat een uitkomst die ovulatietesten!! Ben super blij
Ik gebruik ook ovulatietesten van zwanger en kids en dmv een echo die ik een tijdje geleden bij de gyn had klopt het ook. Maar dit gaat nu om een zwangerschapstest he en niet om een ovulatietest
Heb je CB met of zonder indicator gedaan? Met indicator is heel gevoelig en zou met zo'n streepje wel zwanger zeggen. Zonder indicator is veel minder gevoelig, dus dat die zegt niet zwanger bij zo'n licht streepje had ik wel verwacht. Zie het streepje op de test zonder echt te turen, en als het echt binnen de tijd is afgelezen, zou ik over twee dagen nog eens testen. Hoop dat je zwanger bent!
Met indicator. Ik wacht nu met testen tot dinsdag. Ik zit nu op 16 dpo dus dan moet ik wel ongesteld worden voor die tijd als ik niet zwanger ben.
Hmm, had verwacht dat de CB met indicator wel zwanger 1-2 zou zeggen..... In ieder geval bij het streepje op je laatste test. Geen bloed geeft moed zeggen ze hier altijd, dus hoop voor je dat je dinsdag dan duidelijk positief test!
Ik heb vaak ook wèl lijntjes gezien op kv testen om dat bleek niets. Maar als je zwanger bent en niet te vroeg test, is ie écht wèl duidelijk. Ik testte een week geleden met kv een licht lijntje. Dat is geleidelijk steeds donkerder geworden door de week heen. Ik vind wèl dat ze er langer over doen voor er een streepje staat (in minuten) Ter illustratie hierbij mijn eerste en een latere kv test 5 dagen later
Echt balen!!!! Die vervelende rot streepjes ook!!! Die maken je helemaal in de war!!! Volgende ronde nieuwe kansen, meis!!