Indroogstreepje kv test??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Amelle, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ow wat balen! En ze waren toch zo duidelijk te zien... Vol goede moed de vlg ronde maar in dan... Xx

2. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Balen zeg! Ik heb ook wel eens een indrooglijntje gehad met kv2v5. Volgende x beter hopelijk!

3. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Balen, Amelle!

Ik zie in je onderschrift dat je pcos hebt. Bij mij geven de kruidvattesten door de pcos eigenlijk altijd vage streepjes.. De FA raadde mij daarom ook aan om juist die testen niet meer te gebruiken. Ik gebruik vanaf nu alleen nog maar de digitale om onnodige teleurstelling te voorkomen.
    Succes!

4. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Amelle,.... spijtig zeg!!! Ik had het zo voor je gehoopt! (zoals jij ook voor mij)
    maar ik had geen lekker gevoel bij je testjes,.... ze werden niet donkerder en het waren dezelfde lijntjes dat ik vorige cyclus ook heb gehad en ik was gewoon niet zwanger.

Ik doe enkel nog maar Digitale, het is duur, maar het is ten minste duidelijk

succes met de nieuwe ronde!
    leef met je mee
    xxx

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat spijtig dat het tot niks is uitgelopen.. Hopelijk is het snel wel raak!!

6. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik ben er deze keer wel erg verdrietig onder maar dit doet me wel goed bedankt!

Deel Deze Pagina