indroogstreepje of positest kruitvat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lukatwo, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

heb gister ochtend een zwangerschapstest van de Kruitvat gedaan ( 2 van 5 euro).
    Had mijn urine opgevangen in een bakje en na ongeveer 2 uur de test gedaan. Na 5 minuten was er niets te zien, echter ik keek daarnet op de test en was er wel een 2e roze streepje te zien.......
    Mogelijk een indroogstreepje, of dus toch?

Heb de laatste 2 weken wel allerlei klachten zoals hoofdpijn, erg moe wat ik normaal niet heb voordat ik ongesteld moet worden vandaar dat ik de test heb gedaan. Ben nog steeds niet ongesteld...

wil morgen ochtend weer een test doen, maare vroeg mij af of er meer vrouwen zijn die dit hebben gehad?

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik weet niet hoelang het duurde voor je het streepje wel zag?!
    Maar ik hoor wel goede verhalen over de zwangerschapstesten!
    Dus heb goede hoop voor je....

3. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

Ik heb er na ongeveer 5 minuten niet meer na gekeken tot vanmorgen....

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik heb die testen altijd gebruikt...en toen ik niet zwanger was verscheen er ook nix...ook niet na een dag.
    Dus er is hoop:) heb je geen foto ervan?

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hey hier ongeveer hetzelfde geval.
    Vanmorgen test gedaan(Matcare) en na 3 minuten ofzo weggegooid. Een paar uur later uit prullenbak gehaald en er staat een streepje :)
    (zie album)

Maar je weet niet wanneer het precies is verschenen he....
    Misschien nog een testje doen vandaag of morgen?

Ik denk dat een streep een streep is. Want als je geen hcg in je lichaam hebt kan er ook geen streep komen en mijn schoonzus zei dat een indroogstreepje kleurloos is....

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ja ik denk ook altijd streep is streep, anders zit er toch ook geen genoeg hcg in je lijf?!

7. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    mamma van youri
    ziet er positief uit hoor!

maar ik snap niet waarom je hem na 3 min al weggooid er staat toch binnen 10 min bij mij kwam ie pas met matcare na 5 min en was al 7 week zwanger dus
    ik zou als ik jou ws nog eentje doen

liefs ancie

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ancie, heb niet gelezen op de bijsluiter over hoelang het duurd... Is dat serieus 10 min?

9. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

Het lukt mij niet om een foto te maken (slecht toestel) het streepje is het zelfde qua afmetingen als het teststreepje, zelfde kleur alleen iets lichter...
    mamma van Youri laten we het hopen.......

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Lukatwo, misschien zoals bij mij ongeveer? Kijk eens in mijn album?
    In het echt ziet het er wel wat anders uit trouwens...

11. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

ja voorzover ik kan zien idd het zelfde, alleen heb wel een andere test gebruikt natuurlijk...

12. joop

joop Lid

22 okt 2008
    46
    0
    0
    Hey hallo Lukatwo,

Maar hoe zit dat met test na twee uur gedaan? Moet je een test niet met 'verse' urine doen?

Volgens mijn HA is, hoewel op verpakking anders staat, toch ochtend urine het best!

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik heb net ook nog een test gedaan maar ik zie nu veel minder duidelijk een streepje. Ik zie een soort schaduw.
    Ik ga geduldig afwachten.

Lukatwo, zou morgenvroeg ook nog een testje doen!

14. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

ja daar zat ik ook al een beetje mee in mijn gedachten. Kan er niets over terug vinden of dat het uitmaakt, maare ga zeker de tweede test met "verse" ochtend urine doen....thanx in ieder geval...

15. joop

joop Lid

22 okt 2008
    46
    0
    0
    ben benieuwd, nog een nachtje geduld...

succes

16. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    mama van youri,

kan zijn omdat je het beste resultaat hebt met ochtendurine.
    Daardoor is hij smiddags minder snel zichtbaar... Dan kan kloppen ivm je vroege testtijd..

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Lukatwo, succes morgenvroeg met testen!
    Laat je het ons hier even weten?

September, je hebt helemaal gelijk :D

18. Milla

Milla Niet meer actief

Ik wil jullie niet bang maken maar ik heb in juli 3x een vals positieve kruidvat test van kruidvat, ik had ook zulke lijntjes maar werd gewoon ongi, ik denk dat het indrooglijntjes zijn. (zie ook mijn weblog, het logje met de foto) Voor mij geen kruidvattesten meer =;

19. Milla

Milla Niet meer actief

@ Mama van youri, ik denk dat jou metcare test wel positief is!
    (ik heb vandaag ook zo'n test gedaan, zie mijn album maar bij mij is het veel onduidelijker)

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Milla, nou zoals jou test is zo is mijn 2e test ook ongeveer. Ik krijg het alleen niet op foto :( .
    Maar bij 6 dagen voor NOD vind ik dit een supermooie test hoor :D
    Wanneer ga je weer testen?

Spannend he

Deel Deze Pagina