indroogstreepje of positest kruitvat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lukatwo, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Je heb wel een lange cyclus zie ik...

2. Milla

Milla Niet meer actief

Ja heb PCO syndroom, te ingewikkeld om uit te leggen maar ik ben onder hormoon behandeling ik heb woensdag 13 november een eisprong gehad weet ik door de echo's de foto in mijn album was van gister, 7 dagen voor NOD

3. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb je weer een pb-tje terug gestuurd! ;)

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oei das niet zo fijn dan...
    Maar die test is echt wel mooi hoor! En 7 dagen voor NOD al zo'n test hihi super!

Ik zie dat je ook van Limburg bent :D

5. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

heyy meiden,

kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, dus nog een test gedaan en ook deze binnen 5 minuten een licht roze lijntje.....
    alleen was wederom een kruitvat test....milla waren jou negatieve posi testen ook licht roze gekleurd?

6. Milla

Milla Niet meer actief

Nee een beetje tussen roze en grijs in, heel licht!
    Ik denk dus dat het goed zit bij jou, misschien voor de zekerheid nog even een ander testje doen?
    Ik ben zelf heel tevreden over clear blue, niet de digitale maar de gewone. Wel wat duurder maar erg betrouwbaar!

7. Milla

Milla Niet meer actief

yep, ik woon ook in limburg al ben ik geen echte limburgse, ik woon alleen wel wat noordelijker. Wanneer ga jij weer testen?

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Lukatwo, super! Gefeliciteerd! Zou toevallig zijn als de test 2x vals is...

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik heb vanmorgen weer getest en er kwam een streepje.... Maar ineens was hij verdwenen :cry:
    Dus ik wacht nu maar op mijn ongie maandag...

10. Milla

Milla Niet meer actief

Vreemd een streepje dat verdwijnt! Meestal is het andersom...
    Ik doe even geen test meer en wacht gewoon rustig af.

11. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Heb vanochtend ook getest met kruidvat (2 voor 5 euro) en ik kreeg geen streepje terwijl ik me echt zwanger voel (net als de vorige keer en toen was ik wel zwanger).

Ik zag alleen wel in de bijsluiter staan, dat deze test eigenlijk pas kan worden gebruikt op de dag nadat je ongesteldheid wegblijft. En ik had vandaag pas ongi moeten worden....

Vermoeiend hoor die testen!

Deel Deze Pagina