Even een vraagje. Heeft iemand hier ervaring met de ovulatietesten van ‘Telano’ verkrijgbaar via bol.com? Deze waren vandaag eindelijk wat donkerder, maar nog niet positief. Zit vandaag al op cd 25. Daarom wou ik eens horen of iemand hier ze gebruikt en wel een piek heeft gevonden, hoe donker worden ze?
De Telano zijn lastig af te lezen en drogen veel te snel in. Deze ronde naast zw&k gebruikt, maar puur obv de zw&k echt overtuigd van mijn piek. Niet adhv de Telano helaas. Bovenste de Telano, onderste de zw&k met dezelfde urine
Bedankt voor je reactie! Ik denk dat mijn test deze ochtend wel te vergelijken is met jouw test... Deze gaan we dus niet meer gebruiken.. ik test nog 2 dagen als ze lichter worden, zie ik vandaag als mijn piek..
Ja ik vind het heel lastig nu.. ik denk dat ik volgende ronde toch andere zal gebruiken, hopelijk is het niet nodig natuurlijk!
Aahja inderdaad! En heb je een lijstje met verschillende foto’s onder elkaar? Want misschien zijn jouw testen tussendoor ook donkerder dan de mijne? Die van mij zijn allemaal heel lichtjes dus sprongen de andere er wel uit....
Hoihoi, Ik was niet zo georganiseerd haha, heb wel wat foto's van de dagen eromheen en dan waren ze echt heel licht:
Aahja inderdaad.. kan mij gewoon niet voorstellen dat ik al op dag 27 zit en nog steeds geen piek heb gehad... dus weet nu niet of ze bij mij zouden knallen of niet.. hierboven was er iemand waarbij ze ook niet knalden..
Ik gebruik ze ook en ook bij mij knallen ze wel! Had zwangerschapstesten besteld maar kreeg ovulatietesten van Telano en mocht ze houden. Meteen maar gebruikt (overigens wel opgedroogd op de foto nu).
(33) - (27) - (35) - (29) - (32) - (39) - 24 - Dit zijn mijn cyclussen sinds ik met de pil gestopt ben, maar pas sinds vorige maand bezig met zwanger worden. Het verschilt dus heel erg.. vorige maand al op dag 25 ongesteld en nu op dag 27 nog geen piek gevonden... lastig al dat wachten en zeker als je dan niet zeker weet of de testen hun werk doen...
Gezien dat je cyclussen best onregelmatig zijn ben je dan nog aan het ontpillen, dat kan zomaar een aantal maanden duren. De ovulatietesten werken wel (heb je gezien bij wat andere leden). Toch nog maar even doortesten. Die piek kan er zomaar ineens zijn namelijk.
Het zou kunnen, zo te zien heb je iedere maand een andere cyclus. Hieronder nog een foto van mijn Telano testen nat gefotografeerd. Ze begonnen bij mij ook licht. Wellicht anders de Sensitest of Zwanger & Kids eens proberen....
Ja moest het niet raak zijn probeer ik volgende maand eens andere testjes en vind ik hopelijk wel een piek.. deze ochtend wat lichtroze/slijmerige afscheiding, zonet wat heel lichtbruine/slijmerige afscheiding.. geen idee wat dit wel zeggen.. we zullen zien!