Kan je m op de foto krijgen? Bij mijn oudste had ik 11dpo een posi test (weet niet meer of ik ervoor getest heb), maar denk het haast wel. Bij de jongste op 10dpo posi test, ervoor niet getest Bij mijn mk 8dpo posi getest!
Acht de kans niet meer zo hoog, nu op 9dpo een heeeeeeeel licht streepje naar superturen, dus dat telt niet. Verwacht eigenlijk dat als 't raak was geweest ik nu wel iets had gezien
In het kader van 'ik heb er genoeg liggen, het maakt niet uit, deze ronde hoeft ook niet persé raak en testen is gewoon leuk' heb ik vanmiddag (9dpo) nog een testje gedaan. Vanmorgen omowit, vanmiddag heel licht n streepje. Maar ach, kan net zo goed weer een indroger zijn natuurlijk.. Vond de opmerkingen die hier vaak bij testen staan 'in het echt zie je het veel beter' altijd wat discutabel, maar moet eerlijk bekennen dat ik zojuist precies hetzelfde dacht over mijn eigen test Bekijk bijlage 469909
Vind hem nog niet heel overtuigend zo maar kan ook niet zien of hij roze is. Hij staat er wel hopelijk loopt ie mooi op
Het hoeft 9dpo toch ook nog niet zichtbaar te zijn? Tenminste, ik testte met 6 weken zwangerschap pas positief.
Gelijk heb je hoor, hij is verre van overtuigend hoop stiekem nog op morgen een iets betere test en anders is 't nu gewoon niet raak.
Klopt Tigermom, maar op de één of andere manier heb ik wel 't idee dat ik dan nu in elk geval iets (meer) zou moeten zien.
Bekijk bijlage 469911 En nog eentje met die van vanmorgen (bovenste) en vanmiddag. Die van vanmorgen telt niet helemaal meer omdat het natuurlijk langer dan 5min is
ik kreeg 6x zulke strepen. zelfs met kraanwater... ik ben wat skeptisch... koop liever kruidvat 2 voor 5 succes!
Ik zie ze wel,ik gebruikte deze ook,maar bij mij waren ze wel 'goed' je bent ook nog wat aan de vroege kant,hopelijk lopen ze snel op,succes!
Heel vaag maar ik zie wel iets! Misschien morgen een kruidvatje of predictor early er tegen aan gooien? Ik duim!
Vreemd, vandaag dus 10dpo en net een klein beetje (oud) bloed. Ik verwacht op zn vroegst pas over vier dagen ongesteld te worden. Weet (d.m.v ovulatietesten) ook zeker dat ik mijn ei op dag 17 had. Het is nu dus dag 27. Na 10 dagen al menstruatie is toch wel heel vroeg? Dit heb ik nog nooit gehad, zit bij mij altijd 14 dgn tussen.
Weet iemand of dit evt. ook een innestelingsbloeding kan zijn of dat ik gewoon uit moet gaan van een hele vroege menstruatie?
Ik ben ook 10 dpo en had vanmiddag een positieve kv2v5 test in handen. Ik zou die test even gaan doen.