Welke CB dubbele of enkele

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Iertje, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Welke CB test gebruiken jullie?
    Die met de dubbele hormoon indicator of de enkele?

2. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik heb twee keer de ClearBlue digitale ovulatietest met dubbele hormoon indicator gebruikt, maar deze gaf nooit een knipperende smiley. Gelijk een vaste smiley en ook op een andere dag dan Action/Zwanger & Kids/Temperatuur. Ik vertrouw die dus niet meer zo...

3. Isolt

Isolt Actief lid

10 aug 2015
    210
    0
    16
    De eerste keer dat ik hem gebruikte gaf de test met dubbele hormoon indicator meteen vaste smiley. De afgelopen keer heeft deze ruim een week geknipperd. Ik gaf de moet al op maar eindelijk gaf deze toch een vast gezichtje. Ik blijf het wel een prijzige bedoeling vinden. Weet nog niet of ik hier mee door ga.

4. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ik heb de enkele en ben 2 weken aan het testen maar nog geen smiley.. Ik zit deze ronde uit volgende ronden maar erbij tempen en mijn afscheiding in de gaten houden

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik heb eerst de dubbele gehad maar die begon al 4 dagen voor de vaste smiley te knipperen .. waardoor wij toch bij elke knipperende smiley dachten laten we nog maar even ons best doen..
    Nu de normale en vind die wel fijner .. niks geen geknipper gewoon een smiley of niet .. we proberen het vanaf dag 14 om de dag te doen en dan met de smiley ( dag 17 meestal) een aantal dagen achter elkaar

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik heb toevallig gisteren de clearblue met dubbele indicator binnen gekregen. Daarvoor alleen nog maar dipsticks gebruikt.

Vanmorgen de eerste gedaan en aangezien ik al best wat rekbaar slijm had dacht ik dat hij wel zou knipperen. Helaas een lege smiley! Ik hoop dat hij snel gaat knipperen!

@Mariahh:
    Dat is toch juist precies de bedoeling haha?? Staat iig wel in de bijsluiter dat hij bij de meeste vrouwen 4 dagen knippert ;)

7. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Hier helemaal geen digi meer... Dubbele nooit gebruikt... Maar de enkele meerdere malen een smiley gehad terwijl mijn ei helemaal nog niet in de buurt was. Ik hou het gewoon bij de dipsticks. Stuk goedkoper ook

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Dubbeltje hij kan nooit de eerste dag al gaan knipperen. Dit komt omdat hij oestrogeen meet. Pas als deze een significante stijging heeft gaat hij knipperen (hij moet dus eerst je eerste waarde weten im te weten of hij is gestegen). Hij meet wel vanaf het eerste moment ook de LH, dus je kan al wel meteen een vaste smiley hebben.

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ben er inmiddels achter ;). Ben alweer klaar met testen. Heb van de week een vaste smiley gehad

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik las het in een ander topic ja! Mooi zo!

Het duurde bij mij een paar uur internetstruinen en gebruiksaanwijzingen lezen voor ik het snapte ;)

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Nou idd, het is even anders dan de standaard testen haha!

12. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    ik koop em nooit meer, die dubbele.. heb zogezegd 3 eisprongen met dat ding gehad in 1 cyclus tijd!
    Zelfs 2-3 dagen voor men menstruatie had ik er nog een vaste smiley mee!

ik gebruik de normale nu, pakken beter..

13. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ik heb ook een enkele deze ronde nog even uitzitten

Deel Deze Pagina