Hoi hoi Gek vraagje Gisteravond geklust en vanmorgen een positieve test. Kan dit werken,of moeten we het vanavond nog een x gezellig maken? Ik had gelezen dat het beste is om de 2 dagen? Alvast bedankt.
Ja soms lees je zodra je positieve ovulatietest hebt zo veel mogelijk vrijen..en soms lees je om de dag. ik denk dat als je gisteravond seks hebt gehad dat het voldoende moet zijn...en als jullie vanavond zin hebben whyy not succes !
Ik zou vanavond overlaaan en morgen nog een keer. Met goed zaad is elke dag prima maar anders wordt om de dag aangeraden, dat is dus voldoende. Je ei springt gemiddeld 24 tot 48 uur na de LH-piek dat is dus morgen of overmorgen. Met morgen nog een keer zit je mijns inziens dus perfect.
Bij de vk kregen wij het advies om de gehele cyclus om de dag te klussen en op het moment dat je een positieve ovulatietest hebt om dan op de positieve dag te klussen en de dag erna. Denk dat je met om de dag sowieso goed zit zoals ze hierboven zeggen. Je ei is toch niet gelijk gesprongen dus om de dag met goed komen.