nee heb ze bewaard zodat ik kan vergelijken en natuurlijk voor als dit wel een zwangerschap is om te bewaren voor later haha. ZUCHT.....dit wordt weer een heeule laaaaange dag en nacht. Geen idee waar ik mijn afleiding kan vinden. Want als ik naar iemand toe ga (en zeker naar mijn moeder) dan merken ze meteen dat er iets is. EN vooral tegen mijn moeder kan ik mijn mond niet houden...
och jee! had gehoopt voor je dat je nu meer duidelijkheid zou hebben! duim ik nog even verder voor je!!
ja die onzekerheid is echt killing! Nu de testen van vanmorgen opgedroogd zijn zie ik echt op beide 2 streepjes. En op die test van gisterochtend dus ook en die van gistermiddag nog steeds helemaal geen tweede lijntje te zien. Echt heeel raar dit. Heb nu dus 4 kv2v5 gedaan waar 3 twee lijntje laten zien. Je zou dan toch denken dat ik zwanger ben. Maar ik ga er nog niet vanuit. Ze zijn nog te onduidelijk. De middag heb ik overleefd en we zijn weer een paar uur dichter bij de bloeduitslag. En tuurlijk stond mijn moeder ineens voor de deur. Gelukkig had ik het een beetje van me af kunnen zetten zodat ik wat rustiger was en mijn mond kon houden tegen haar. Maar makkelijk was het niet. Wat ik nog het engste vindt is dat als ik wel zwanger ben het niet goed zit, omdat de testen zo onduidelijk/licht zijn. Dat ken ik niet van mijn dochter. Daar had ik 10 DPO een omowitte test en 12 DPO een positieve kv en actiontest
Jeetje je maakt het wel spannend. heb even niet kunnen vinden in je topic wanneer je de uitslag van je bloedonderzoek krijgt? of moet je nog bloed laten prikken succes in ieder geval
heb vanmorgen bloed laten prikken en waarschijnlijk is daar morgenvroeg al de uitslag van binnen. Anders vrijdag, maar de mevr van het prikken zei dat dit soort onderzoeken meestal de volgende dag al bekend is
In theorie verdubbelt het hcg elke 48-72 uur dus als je echt zwanger bent zou je morgen ochtend dan een duidelijkere test moeten hebben spannend hoor!
mjah en anders vrijdag als je uitgaat van 72 uur. Heb gewoon wat vage dingetjes de laatste tijd die ik ook had toen ik zwanger was van mijn dochter. Dat is ook de reden waarom ik ben gaan testen eigenlijk. Kramperig/trekkerig gevoel onderin de buik paar keer wat misselijk geweest erg moe erg koud of juist heel warm dromen over zwangerschap/babies aderen enorm goed zien Hoge temperatuur ( ik weet dat het niets zegt als je niet je hele cyclus tempt, maar de vorige keer had ik ook een hoge temperatuur en met hoog bedoel ik in bed voor opstaan 37,4 in rust 37,7 en als ik ga stofzuigen ofzo rustig 38 graden) en dan nog iets zweverigs mijn dochter van 21 maanden roept bij ALLES wat maar met babies te maken heeft of als ze er 1 ziet baby.... Zelfs dingen waarvan ik haar naar mijn idee nog niets over heb geleerd of als ik nog geeneens een baby heb gezien Al die dingen los van elkaar deed me niet zoveel maar toen ik mijn aderen ineens heel goed kon zien brak het zweet me even uit en besloot ik te testen Valt me nu ineens op dat ik om 17 uur naar de wc ben geweest en net alweer. Maarja je gaat nu op alles letten natuurlijk. Daarbij weet ik dat ik weinig klachten heb bij een zwangerschap doordat ik al 2 keer zwanger ben geweest. Mijn dochter dus, maar daarvoor ook al een keertje. Toen wist ik niet dat ik zwanger was, maar had net als nu ook allemaal vage dingen waar ik net als nu een andere oorzaak voor had gevonden. Ik kwam erachter dat ik zwanger was doordat ik een miskraam kreeg.
Maar goed de test in middag was negatief maar dat kan zoiezo op eeinig geconcetreerde urine maar ik had bij me vorige zwangerschap ook heel lichte testen werden uiteindelijk wel donkerder maar niet zo donker als hoort en dan is bij 8 weken een ma geworden.. maar goed kan niets zien maar kan ook zijn dat je wel keer traag hcg aan maakt en wie weet knal tie morgen ineens van de scherm ! Soms is het van een op andere dag En tenslotte je weet niet waar je zit in je cyclus..
dat is dus ook iets wat door mijn hoofd speelt. Omdat het niet zo gaat als bij de goeie zwangerschap ben ik bang dat ALS ik al zwanger ben het alsnog misgaat maarja zoals mijn vriend zegt speculaties hebben geen zin want het is zoals het is en het gaat zoals het gaat. En dat is ook wel weer zo natuurlijk. Maar dat wachten maakt het zo killing
Ja ik snap je helemaal en daar heb hij ook gelijk in maar lastige is wie weet zit je nog voor je menstruatiedag dan ben je nog te vroeg, dus het is gewoon afwachten. Ik ben benieuwd naar je uitslag
ja heb een half uurtje geleden gebeld en helaas niet zwanger Waarde moest tussen 0.6 en 2.9 liggen en ik had lager dan 0.6 Bij mannen is de normaalwaarde tot 0.6 dus ik ben gewoon echt niet zwanger. Dus ik ben wel een beetje zwaar teleurgesteld zeg maar. Heb vanmorgen voor ik gebeld heb ook nog een zwangerschapstest gedaan om te kijken wat die zou zeggen. Maak er maar meteen een onderzoekje van Heb nog een paar opties wat het kan zijn geweest: - eisprong - wel even zwanger, maar de pil deed zijn werk goed zodat het toch niet door ging - Foute testen van KV Foutieve testen vind ik zelf lastig te geloven omdat ik ook een spierwitte test ertussen heb zitten. Bovenstaande zou beide kunnen omdat de streep op tweede testdag llater kwam en lichter was dan de eerste testdag. Dus ben benieuwd wat de test van vandaag verder gaat doen. Als het een eisprong is geweest is het nog even de vraag wat er verder gaat gebeuren de komende weken, want we hadden sex gehad de dag voor de eerste keer dat ik testte en ik moest de pil stoppen van de dokter voor het geval ik wel zwanger was. Dus heb nu 2 dagen geen pil ingenomen dus misschien is er nog wel een kansje dat er iets gebeurd.
verder weet ik eigenlijk al wel zeker dat we er niet meteen alsnog voor gaan, want mijn vriend zei gisteravond tegen mij dat als ik niet zwanger zou zijn we dan moeten proberen dat ik zo snel mogelijk me weer beter ga voelen zodat we er wel voor konden gaan. Maar ja dat was ook al zo voor deze situatie van de afgelopen dagen. EDIT: heel stiekem hoop ik dat hij zo teleurgesteld is dat we er wel meteen voor gaan
hahahaha slijmen en zeuren werkt hier averechts. Dat weet ik nog van de vorige keer hahaha. Desalniettemin moet er vanavond maar even over gepraat worden
Dan maar niet doen nee! ah wij vrouwen krijgen toch alles voor elkaar dus moet lukken hopelijk zien we je snel weer met mooi nieuws