ja dat hoop ik ook. Hmm we zijn nu een paar uur later. Test is ingedroogd nu en normaal zag ik op die andere ochtendurine testen een lichte tweede streep die weliswaar wel lichter werd per dag. Nu zie ik eigenlijk nagenoeg niets. Soms denk ik dat ik wat zie en ook op de juiste plek maar het is zo licht dat als er al een streep staat is ie dus nog weer lichter dan gisteren. Blijft dus feit dat het een aflopende uitslag is en aangezien ik niet zwanger ben volgens de bloedtest lijkt het me onlogisch dat dit nog HCG is van een afgebroken zwangerschap ofzoiets. Ik weet natuurlijk niet hoeveel HCG in bloed je nodig hebt om deze test uit te laten slaan, maar ik denk toch dat hij dan gereageerd moet hebben op mijn eisprong. Ik zou echt niet weten waarom de streepjes anders aanwezig waren vervolgens aflopen in sterkte en nu weg zijn. Klinkt als een hormoon dat verminderd in het bloed en ja als het eitje gesprongen is lijkt mij dat dit hormoon dan weer verminderd anders blijven er eitjes springen hahaha. Maakt dus wel dat we nog een kansje hebben doordat we rond de eisprong sex hebben gehad. Nou ja ik moet er maar niet teveel op hopen
Wie weet, zou toch nog een verrassing kunnen komen toch nog spannend dan. Dus je blijft wel even van de pil af dan
lief mannetje heb ik toch. Stond ineens 2 uur eerder voor de deur. Was eerder weggegaan omdat ik me zo rot voelde dat het niks was. Dus vanmiddag even gepraat over alles en zijn tot een besluit gekomen wat we allebei prettig vinden. Ik blijf van de pil af. Sowieso omdat er nu nog een kans is, maar daarna ook omdat ik veel ervaringen hier heb gelezen dat het een aantal weken duurde voordat hun lichaam ongesteld werd. We gaan condooms gebruiken, maar niet op het spastische af zeg maar. Eerder hebben we ook een aantal maanden zo gedaan terwijl ik niet aan de pil was en dat is 1x uitgemond in een zwangerschap (wat dus een miskraam was geworden waar ik over vertelde). Dus als dat nu ook gebeurt dan moest het zo zijn en anders gaan we er zoals het nu lijkt in eerste instantie in januari weer voor. Maar misschien ook wel eerder als het psychisch veel sneller gaat dan we nu plannen. Heel toevallig hadden we afzonderlijk allebei al een tijdje het idee om in januari er voor te gaan, maar nu we deze situatie hebben meegemaakt merkten we allebei dat we toch wel heeul graag wilden. Dus misschien redden we die 2,5 maand niet eens haha. Dus uiteindelijk eind goed al goed. Ergens erg jammer dat het niet zo mocht zijn nu, maar misschien moest dit gebeuren om ons even wakker te schudden ofzo. En heel stiekem was het ook ergens ook wel goed dat het nu nog niet zo was, omdat we allebei nog net eventjes wat dingen moeten doen wat we dus de komende maanden op de rit willen brengen met een hele goede motivatie hahaha Verder iedereen bedankt voor het meekijken en meeleven!!
nou volgens hem is het meteen de eerste ronde raak en is het een jongetje. Ook denkt hij dat ik niet hoef te ontpillen van die pil en meteen een goede cyclus zal hebben. Ik ben zelf wat minder rooskleurig en denk wel dat het even zal duren voordat het weer op de rit De vorige keer zei hij ook eerste ronde raak en een meisje en tja dat is toch wel heel erg uitgekomen haha. Ikzelf denk dat het een beetje te mooi om waar te zijn is om elke keer meteen de eerste ronde zwanger te zijn. Maar we zullen het zien
Ik gebruik even dit topic om een vraag te stellen. Officieel mag ik pas woensdag testen, dit omdat ik utrogestan gebruik en dat kan de menstruatie ook tegen houden. Ik weet niet of het door de medicijnen komt, maar ik voel ook geen naderende menstruatie. Wel andere vage kwaaltjes maar dat kan wel door de medicijnen komen. Ik heb op maandag 19 oktober mijn inseminatie gehad. Als ik geen medicatie zou gebruiken zou vandaag mijn NOD zijn. Dus ik dacht ik doe toch een testje en ik doe zeker woensdag weer een test. Testje keurig volgens gebruiksaanwijzing gedaan en met ochtendurine. Na 5 minuten negatief dus ik ben weer gaan slapen. Pak ik net de test om hem weg te gooien zie ik opeens een licht streepje. Ik heb dat nooit eerder gehad bij de Kv2 die blijven altijd omo wit om het zo te zeggen, ook als ze langer liggen. Maar volgens de bijsluiter mag ik na 5 minuten niet meer aflezen. Moet ik hem nu als negatief beschouwen?
Zie 'm idd wel duidelijk! De kv heeft tegenwoordig wel langer nodig om te drogen, zou morgen nog ff een nieuwe doen. Spannend!!
Ik heb altijd goede ervaring met kv streepjes lezen na afleestijd hoor maar sommige niet lees ik wel. Ik zie hem, benieuwd naar morgen!
Ja ik wacht tot woensdag, dan is mijn testdag volgens ziekenhuis. En aangezien HCG per 48 uur verdubbeld. Dit was ook de laatste test die ik in huis had en toen morgenochtend pas boodschappen. En wil liefst met ochtendurine testen.
Ik had nog een clearblue liggen, zo'n eentje met een plusje, maar die was negatief van morgen. En ik vloei nu wat dwars door mijn medicijnen heen. Doe maar nog een kv2, maar verwacht dat die negatief is
Vandaag ook test kv2 negatief. Dus gestopt met medicijnen en hopelijk komt snel mijn menstruatie. De vraag blijft alleen ben ik heel pril zwanger geweest of niet?