ik zeg gewoon over 2 dagen opnieuw testen. en als je het niet in kan houden zou ik gewoon naar de winkels gaan.
hoi, gisteren kon ik niet naar de winkel anders had ik ze gisteren wel gehaald vandaag dus wel geweest en morgen ga ik een kv testje doen en dan zien we wel. groetjes en liefs joyce
Op hoeveel NOD zit je??? Misschien test je met de kruidvat wel een stuk duidelijker. Daar heb ik mee 4 dagen voor NOD positief getest..!!! Zal voor je duimen..
hoi ik zit nu ong. 2 dagen voor nod morgenochtend ga ik de kv 2v5 doen en hopenlijk is er dan duidenlijkheid. nu moet ik snel met de kids naar de tandarts brrrr haha groetjes en liefs joyce
Ik had pas een paar dagen na een posi zwangerschapstest een positieve ovutest dus kan alle kanten op.. Vind de controlestreep wel duidelijk hoor... Ik duim voor je
Ik ben erg benieuwd naar je test morgenochtend. Als ik zo'n test als de jouwe zou hebben zou ik écht denken dat ik zwanger was. Zou wel stom zijn als het anders is!
5 Dagen voor mijn nod zag mijn test er net zo uit als jouw test. Ik moest echt heel goed turen om het 2e streepje te zien, maar hij stond (en staat) er echt. 2 Dagen later was het al iets duidelijker. Ovutesten geven ook een positief resultaat als je zwanger bent, dus wie weet..... Succes met testen.
Nou ben ik ook benieuwd hoor vind het streepje wel heel duidelijk voor een indroger dusssss heb je al getest
goeiemorgen meiden, allereerst wat super lief dat jullie allemaal zo meeleven bedankt. ik heb idd getest maar ben er vanacht tig keer uit geweest om te plassen en elke keer steekjes rechts in me lies. zie foto voor resultaat mag ik hoop hebben?? groetjes en liefs joyce ps: foto is wat later genomen was drukke boel hier vanmorgen vandaar.
die van gister vond ik ook nega...........maar deze is toch al heel duidelijk hoor! Voorzichtig GEFELICITEERD!!
Gefeliciteerd..!!! Die vind ik ook positief hoor.. Die is best duidelijk.. Er staat toch zekers te weten wel een duidelijke streep. Lekker van genieten..!!