Hallo We willen graag een 2e en zij nu sinds januari 'bezig' zeg maar zonder resultaat. Nu wilde ik een ovulatietest gaan doen, maar ik heb geen idee welke goed of juist niet goed zijn/werken. Misschien hebben jullie nog tips/adviezen voor mij m.b.t. het gebruik van een ovulatietest?
Kruidvat: absoluut niet! Clearblue zijn goed maar erg duur Sensitest geeft mij 'moeilijke' testers geen knalstreep, maar wel duidelijk een dikke testlijn. Ik gebruik nu de dipsticks van Zwanger en Kids. Erg goed betaalbaar, zelfs met mijn moeilijke testurine een duidelijke posi test mee te krijgen. Ik controleer het dan nog altijd even met de clearblue, maar die gebruik ik niet elke dag omdat dat echt te duur is. Hopelijk heb je hier wat aan!
Polletjepiek, ik gebruik zelf de ovulatietesten van testjezelf.nu, ze zijn niet te duur en handig in gebruik.
Ik gebruik sensitest sensitive met groene dop en ter controle ( is ie écht positief of toch niet) doe ik als ik denk dat ie positief is nog een clear bleu digital. ben tevreden over beide. xxx
Heb goede ervaringen met zwanger en kids en sensitest. Afgelopen maand met beide getest en ze gaven hetzelfde aan!
Ook ik heb deze maand voor het eerst zwanger en kids gebruikt. Daarvoor van het kruidvat. Daar was ik niet heel negatief over, maar die geeft wel snel positief aan... Die van zwanger en kids gaven 3 dagen achtereen negatief aan en vandaag positief! Dus ik test morgen nog ff door om te zien wat er gebeurt... ben tot nu toe positief. Ze zijn ook erg goedkoop vergeleken met het kruidvat en da's na zoveel rondes ook geen overbodige luxe
IK gebruikte die van sensitest en was gelijk zwanger toen. Geen hele duidelijke 2de treep idd maar wel duidelijk genoeg om te zien dat me ei er aan kwam!
Ik was wel tevreden over Sensitest...is ook eigenlijk de enige ovulatietest die ik heb gebruikt (twee maandjes voor ik zwanger werd).