Welke ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Polletjepiek, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke ovulatietest en hoe en wat

1. Kruidvat (reactie)

2. Clearblue (reactie)

3. Sensitest (reactie)

4. Anders namelijk:.....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hallo

We willen graag een 2e en zij nu sinds januari 'bezig' zeg maar zonder resultaat. Nu wilde ik een ovulatietest gaan doen, maar ik heb geen idee welke goed of juist niet goed zijn/werken.

Misschien hebben jullie nog tips/adviezen voor mij m.b.t. het gebruik van een ovulatietest?

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Kruidvat: absoluut niet!
    Clearblue zijn goed maar erg duur
    Sensitest geeft mij 'moeilijke' testers geen knalstreep, maar wel duidelijk een dikke testlijn.
    Ik gebruik nu de dipsticks van Zwanger en Kids. Erg goed betaalbaar, zelfs met mijn moeilijke testurine een duidelijke posi test mee te krijgen. Ik controleer het dan nog altijd even met de clearblue, maar die gebruik ik niet elke dag omdat dat echt te duur is.
    Hopelijk heb je hier wat aan!

3. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Polletjepiek, ik gebruik zelf de ovulatietesten van testjezelf.nu, ze zijn niet te duur en handig in gebruik.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik gebruik sensitest sensitive met groene dop en ter controle ( is ie écht positief of toch niet) doe ik als ik denk dat ie positief is nog een clear bleu digital.

ben tevreden over beide.

xxx

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Heb goede ervaringen met zwanger en kids en sensitest. Afgelopen maand met beide getest en ze gaven hetzelfde aan!

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ook ik heb deze maand voor het eerst zwanger en kids gebruikt. Daarvoor van het kruidvat. Daar was ik niet heel negatief over, maar die geeft wel snel positief aan... Die van zwanger en kids gaven 3 dagen achtereen negatief aan en vandaag positief! Dus ik test morgen nog ff door om te zien wat er gebeurt... ben tot nu toe positief. Ze zijn ook erg goedkoop vergeleken met het kruidvat en da's na zoveel rondes ook geen overbodige luxe ;)

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    IK gebruikte die van sensitest en was gelijk zwanger toen. Geen hele duidelijke 2de treep idd maar wel duidelijk genoeg om te zien dat me ei er aan kwam!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik gebruik de zw&k testen naar volle tevredenheid!

9. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Ik was wel tevreden over Sensitest...is ook eigenlijk de enige ovulatietest die ik heb gebruikt (twee maandjes voor ik zwanger werd).

10. Sanni

Sanni Actief lid

1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    Ik gebruik die van Clear Blue wordt altijd vrolijk als er een :) in beeld komt! :p

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zwanger en kids!!!

Deel Deze Pagina