4 dagen overtijd

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jewels, Feb 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jewels

jewels Nieuw lid

Feb 1, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

zoals de titel het al zegt ben ik momenteel 4 dagen overtijd.
    Ik heb nu sinds een jaar een koperen spiraal gehad (zonder hormonen dus). Maar door 'complicaties' om het kort te omschrijven heb ik die op 12/01/2012 laten verwijderen.
    Mijn gyn vertelde me toen dat er een eitje aan het rijpen was en het in die komende week de kans bestond om zwanger te geraken.
    Mijn vriend en ik hebben inderdaad 2 x seks gehad, maar hij is nooit in mij klaargekomen. Nu lees ik wel hier en daar dat je van voorvocht zwanger kan geraken.
    Door mijn spiraal had ik veel last van tussentijdse bloedingen en kon ik nooit echt met zekerheid weten wanneer ik exact mijn menstruatie zou krijgen. Inmiddels zijn we al 1/02 en heb ik nog steeds niets :(

enkele weken terug zat ik in de zetel en begon ik enorm misselijk te worden, alsof ik echt ziek werd. Sindsdien is die misselijkheid af en toe nog eens opgekomen. Sedert 29/01 heb ik last van pijnlijke tepels en heb ik het gevoel dat ze donkerder zijn dan anders (ofwel ligt het aan mij ;) )

Mijn vorige menstruatie is begonnen op 26/12/2011. Als ik reken op een cyclus van ongeveer 35 dagen ben ik dus inmiddels al 4 dagen overtijd.

Daarnaast heb ik ook al enkele dagen lichte steekjes in mijn onderbuik, licht getrek aan mijn heupen en af en toe last van mn rug maar echt miniem. Telkens denk ik dat ze gaan doordringen, maar niets is minderwaar. Ook veel honger en zin in zoete en zoute dingen (beetje typisch ook als ik mijn menstruatie krijg :D ) en gisteren en eergisteren last gehad van maagzuur en enorm moe zijn en puistjes niet veel, maar genoeg voor mij (heb ik anders nooit!!)

Ik vraag mij af of er soms mensen zijn die hun hier in kunnen terug vinden...
    een zwangerschapstest heb ik nog niet gedaan, misschien beter eens doen.

alvast bedankt,

groetjes!

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Tsja enige wat je kan doen is een test, ook van voorvocht kan je zwanger raken.

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    ja idd testen want wij kunnen niet door de pc heen kijken hihi

4. nono

nono Niet meer actief

Hiermee eens! :D

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ja waarom je zelf gek maken! Dus op naar de k.ruidvat en testen 2voor €5 halen, dan weet je waar je aan toe bent!

Share This Page