Tips wat ik moet denken van deze test? Iemand ervaring met predictor early? Heb er nou achteraf niet de beste verhalen over gelezen. Zoals vals positieve resultaten. Een positief resultaat zou zo welkom zijn! Groetjes
was dit streepje al te zien binnen afleestijd?? moeilijk te beoordelen.. op de foto lijkt hij niet paars. hoe is hij in het echt?
Oei een predictor early. Meis ik zie duidelijk een streep.... Maar helaas geeft predictor heel vaak vals positief. Zelfs mannen en kraanwater zijn zwanger volgens die testen. Dit zijn testen die ze dus echt moeten verbieden. Morgen even een ander testje kopen.
Ow ik heb er ook vals positief mee getest. Had echt een mooie streep (op nod) paar uur later hartstikke ongesteld.
Bedankt allemaal voor de reacties! Dan snel toch maar een kruidvat eigen merk testje halen. Geen predictor voor mij meer in ieder geval! Groetjes
Inmiddels een kruidvat testje gedaan, helaas negatief. Ik had de predictor early gebruikt omdat deze voor mijn nod kan testen. Heb daar mee 2 keer getest. De eerste was negatief, een dag later is de test op het fotootje. Ben bijna rond mijn nod. Nog een paar dagen, dus wie weet was mijn kruidvat testje wat te vroeg. We hopen het maar! Groetjes
He verdorie! Vet spannend. Maar je bent nog niet ongi dus er is nog hoop. Maarja soms maakt de hoop je ook gek he? Ik hoop het zo voor je!!
Zo spannend! Maandag weer een testje als ik dan niet ongi ben. Ik zal een berichtje achter laten als het zo ver is! Groetjes
Ik had vorige maand nog een duidelijker streep en ik was toen helemaal niet zwanger. Ik had twee keer gedaan met predictor en gaf allebei zwanger aan. Ik weet niet of die van jou wel echt of nep positief is.
Vandaag getest. Helaas weer negatief. Het was een kruidvat test van eigen merk 2 voor 5 euro. Iemand anders ook een keer hier mee getest? Ben nog niet ongi. Afgelopen vrijdag/zaterdag wel last van mijn maandelijkse kwaaltjes. Zoals lage buikpijn, beetje misselijk, pijn in de onderrug. Nu geen last meer van de buikpijn. Het voelde als menstruatie pijn. Vraag me af of ik misschien nog te vroeg ben geweest met testen. Heb normaal gesproken een regelmatige cyclus. Misschien komt mijn menstruatie nog, alleen is het bij mij niet gebruikelijk dat de buikpijn stopt. Deze zet normaal gesproken door. Iemand tips voor een goed betrouwbare test? Groetjes