Hallo dames Heb voor t eerst de sensitest dipstick. Meteen twee strepen erop maar vind de kleur zo raar. Betekent t dan ook zwanger???
Die is idd ietgoed gegaan, maar ik zie wel n 2e streepje, ik hoop voor je dat die ook op de goeie test komt te staan
He wat jammer. Maarrr in de ochtend is de hcg hoger omdat je urine dan geconcentreerder is. Misschien morgen vroeg een nieuw testje wagen? Wanneer is je NOD dag?
Dat weet ik helaas niet wanneer mijn nod is cyclus is onregelmatig. Maar heb zo n trekkerig gevoel in mijn onderbuik en pijn aan mijn borsten vandaar dat ik een test had gedaan
Wat jammer Quinten2011 ..... Het lijntje zag er erg smal en scheef uit. Misschien na het weekend nog eens testen?
ik weet hoe je je voelt hebben vorig jaar ook een positieve test gehad, en bleek fout te zijn natuurlijk erg teleurgesteld. En door andere omstandigheden weer aan de pil gegaan, maar nu weer voor de 1ste ronde!!
Ja dan ben je zeker teleurgesteld. In 2010 gingen we voor ons eerste kindje vertelde de gynaecoloog dat ik moeilijk zwanger kon worden. Zo n teleurstelling en toen was ik zo zwanger en nu denk je dat zou ik nu moeilijk zwanger kunnen worden.
Geef de moed niet op je hebt bewezen dat je wel degelijk zwanger kan raken,en ja soms duurt het wat langer des te mooier als het dan raak is. Bij mijn dochter was ik ook zo zwanger bij deze zwangerschap heb ik ook heel veel moeite moeten doen . Wie weet heb je te vroeg getest