Hoi dames, Ben nieuw op het forum en heb vandaag een test gedaan omdat ik donderdag een klein beetje bruin bloedverlies had en daarna helemaal niets meer tot vandaag. Gewoon wit slijm weer. Moest uiterlijk gisteren mijn NOD hebben, uitgaande van mijn langste cyclus. Normaal word ik echt wel ongesteld na bruinverlies, dus toch maar naar de Kruidvat gegaan. Ik wilde gewoon zekerheid, positief of niet. Zie bijlage. Lijkt me redelijk duidelijk toch, wat vinden jullie? Durf niet blij te zijn! Alvast bedankt!
Dank jullie allemaal! OMG, kan het echt niet geloven. Ben 34 en dacht dat het minstens meer dan een half jaar zou gaan duren. Nu al na drie maanden actief 'oefenen'! Verder nog weinig klachten, alleen zere borsten maar dat heb ik rond NOD ook altijd. Dus ik dacht: zal wel niet, iedereen heeft zoveel klachten. Vanavond dan met manlief een Clearblue doen om te zien hoe lang al! Spannend!!
Jij ook gefeliciteerd dan Nina! Leuk allemaal die positieve reacties van iedereen! Bedankt! Ow ja, nog een vraagje: ik zou nu ongeveer 5 weken zijn en een klein klachtje is dat mijn broeken nu al strak zitten. Als ik ga zitten moet ik echt mijn knoop los. Zocht er niets achter omdat ik ook altijd gevoelige darmen heb en dus een opgeblazen buik. Maar nooit dat mijn knoop open moest. Herkenbaar voor iemand?