Hey dames! Mijn implanon is er 9 april uitgehaald en ik had 20 april beetje bruinig/donker paarsachtige afscheiding wat ongeveer 3/4 dagen duurde. Tot op hede heb ik nog geen echt goede bloeding gehad. Wel moet ik opeens veel plassen en heb ik laatste paar dagen soort van steken in mijn onderbuik. Vandaag had ik ook een aantal opvliegers. En ben ik de afgelopen dagen erg emotioneel en moet ik om niks huilen. Dus deed ik een test. Hier kwam een 2de steepje te staan alleen vind ik hem een beetje vaag. Hij staat op de goede plek en is de juiste kleur alleen veel dunner dan t hoort te zijn en hij loopt niet helemaal recht. Is dit een indroogstreepje? Ik hoop dat iemand mij iets meer duidelijkheid kan geven over het streepje. Thx alvast!
Ik denk wel iets te zien, over 2 dagen nog eens testen met ochtendurine. Dan zou je meer duidelijkheid moeten krijgen
thx voor de reacties dames, ik ga idd nog maar eens testen over 2 dagen. Ik zal kijken of ik er ook nog een betere foto op kan zetten.Ik hou jullie op de hoogte!
Dat is gewoon een ophoping van niet goed doorgelopen vloeistof...Helaas is deze negatief. Doe voor de zekerheid nog een testje. Ik hoop dat je alsnog positief test,maar deze test is negatief.
als ik de streep zo zie denk ik ook dat het een ophoping van vloeistof is. vooral omdat hij niet roze oogt en scheef is zou ik hem als negatief beschouwen. zou ook over een paar daagjes opnieuw testen als je 20 april niet als menstruatie telt. gewoon voor de zekerheid; kan dat je menstruatie niet zijn geweest? dat hij de eerste keer anders is door het verwijderen van de implanon? ik weet niet hoe dat daar bij werkt omdat ik de pil had vandaar dat ik het vraag. succes
Ik weet dus niet of t mijn menstruatie is geweest. Ik dacht van wel omdat het een aantal daagjes duurde. Maar dit was mijn eerste implanon dus heb zelf ook geen idee. Het streepje is wel de juiste kleur althans hij is dezelfde kleur als het controlestreepje. Ik twijfelde of dit een positieve test was doordat het streepje aan een kant schuin wegloopt vanaf het midden en hij vrij dun is. Thx voor de reacties dames. Morgen nog eens testen.