Dag dames, Mijn nod is pas morgen maar ik kon niet wachten om te testen. Ik heb de test net gedaan. Het duurde een beetje lang maar ik zie een licht streepje. Of mijn ogen zien alleen wat ik graag wil zien.
@suzanne.. Dat weet ik dus niet. Ik heb de tijd niet bijgehouden, ik zag maar geen streepje en gooide de test weg. Ging teleurgesteld weg.. Later ging ik pad terug en zag ik dat. Dus dubbele onzekerheid in mij.. 😒
Spannend hoor!! Ik zie 'm ook vaag, toch nog wat geduld van je zelf vragen en dinsdag weer testen ? Ik zit in hetzelfde schuitje, ook een lichte test vanmorgen en ik ga het dinsdag weer proberen.. Zo spannend en zenuwslopend, maar het is het me waard
Ik hoop het zo.. Tegelijkertijd voel ik krampen en lichte menstruatie pijn. Vrees dat ik toch ongi word. 😢
Ik zie wel iets maar ben er niet van overtuigd of ie nou positief is of dat ie opgedroogd is. Hopelijk heb je van de week meer duidelijkheid!
Heb je vandaag getest Warda? Ik ben benieuwd! Mijn test helaas negatief, ben niet zwanger.. zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/573595-miskraam-menstruatie.html Ik duim voor je!