Jeetje, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Maar wat baal ik zeg! Donderdag follikelmeting gehad, eitje was weg. Gestart met utrogestan. Woensdag en donderdag een knal positieve ovulatietest ( ja, ik weet het... geen zw test maar bij mij altijd posi in geval van zwangerschap). Gisteren een kv2v5 gedaan en daar kwam een licht rose streepje op. Vanochtend samen met mijn man getest en wachtend op het grote moment..... maar helemaal niks! Met de beste wil van de wereld nog geen streep te bekennen!:x Nog een ovulatietest gedaan voor de zekerheid maar deze was ook stukken lichter dan de dagen daarvoor. En ik weet dus 100% zeker dat mijn ei weg is dus daar kan het niet op gereageerd hebben. Morgen nog maar eens testen maar als die weer nega is moet ik helaas stoppen met de utro en op naar de volgende ronde. Man wat baal ik!! Iemand die dit ook wel eens meegemaakt heeft?
Kan je data doorgeven. Wanneer was het eitje weg. Wanneer had je posi ovu testen? Het kan trouwens zijn dat er een innesteling is geweest maar niet heeft doorgezet. Je gebt dan iets hcg gehad wat nu weer weg is. Was de kv test trouwens ook met ochtendurine? Heb je foto's van he ovu en zw testen??
Mijn ( vermoedelijke) eisprong was op 15-9. Op 17-9 echo gehad en ei was weg. Dinsdag half posi ovutest Woensdag knal posi ovutest Donderdag nog paarsere ovutest en licht streepje zw. test Vrijdag half posi ovutest, nega zw. test Helaas geen foto van de testen. Ik zit momenteel op het werk. Ben rond 18.00 thuis zou dan een foto kunnen maken
Dan zit je nu dus op 10 dpo en gisteren op 9 dpo. Ik zie niet in waarom je dan nu al zou moeten stoppen met de utro Vaak blijf je die tot 15 dpo gebruiken. Is de test dan negatief, dan pas stoppen. Was je zwangerschapstest gisteren met ochtendurine of met middagurine ?? Als het in de middag was, dan kan het zijn dat je een middagtester bent en dus vanmiddag wel weer een streep ziet. Ik zou gewoon de komende dagen door testen (met hetzelfde merk) en kijken wat er gebeurd.
Ja de gyn zei op 10dpo testen en dan stoppen. Bij mijn eerste twee kids heb ik dat ook zo gedaan. Vond het zelf ook best vroeg eigenlijk.... De testen heb ik gedaan met ochtendurine.
Heel veel vrouwen testen nog niet eens positief op 10 dpo. Ik vind het dan ook een raar advies van je gyn aangezien de meeste innestelingen tussen 6 en 10 dpo plaatsvinden en pas een paar dagen na de innesteling komt hcg vrij wat zichtbaar is op je test. Mijn advies is om pas te stoppen met Utro op 15 DPO met een negatieve test. Succes
Ik zie wel een streep. Maar even over je ovu testen. Ze lijken mij geen van alle positief hoor. Er is er 1 het donkerste (2e van rechts) maar positief kan ik ze niet noemen. Weet je zeker dat ze 2 weken geleden wel positief waren en dus veel donkerder dan deze??
Helaas vandaag weer een Omo witte test dus ik geef het op voor deze maand. Stop vandaag met de medicijnen. Geloof nooit dat van roze streep naar wit weer roze wordt. Helaas....