Ik dacht, eens kijken wat een ovulatietest nu doet (heb positief getest op zwangerschap) en ik heb volgens mij nog nooit zo'n positieve ovulatietest gehad 🤔 Reageren ovulatietesten zo heftig op hcg ook?? Of is je LH (want dat meten deze testen toch?) ook verhoogd aanwezig tijdens zwangerschap? Ter illustratie;
Ovulatietesten reageren ook op zwangerschapshormoon Ik had ook een knaller van een test toen ik zwanger was.
Ik had ook eerst een ovulatie test gedaan want had geen zwangerschapstesten die was net als jij een knaller. Daarna na de winkel geweest en testen gehaald ook knaller !
Hoeveel dpo zit jij? Ik heb deze testen ook en heb net mijn eisprong gehad. Als jij pril zwanger bent en je test knalt al zo dan weet ikw at ik binnenkort kan doen.
Bij mij was t ook zo! Zelfs 11 dpo al vet positieve ovulatietest en daarom toen n zwangerschapstest gaan doen!
Ja echt he, ik deed m dus vanmiddag om te checken of de test zou reageren en ja dus. En knal knal, zo duidelijk heb ik hem niet gehad toen ik de test nog gebruikte waar die voor bestemd was
Die van mij was gewoon net voor het slapen. Ik denk als ik het met ochtendurine had gedaan dat gewoon heel de staaf zwart zag