Hallo, Afgelopen maand ben ik begonnen met ovulatietesten van KV. Ik begon hiermee op dag 9. Van dag 9 tot en met 14 had ik geen positieve ovutest. Toen kreeg ik opeens rozeverlies op dag 15..rood met afvegen op dag 16 en op dag 17 werd ik ongesteld!! Super vroeg natuurlijk! Nu zit ik op dag 3 van cyclus en heb ik gewoon een positieve ovulatietest, zie foto! Dit deed ik zo vroeg om te zien of ik vorige maand idd ook een vroeg ei heb gehad. Betekent dit dat ik weer een zeer vroeg ei krijg. Word er inmiddels een beetje bang van zo van wat is er aan de hand?? Iemand dit ook ooit gehad???
Was het echt een ongesteldheid? Want anders zou ie nu kunnen reageren op hcg. Dag 3 van je cyclus is wel heel vroeg voor een ei. En anders een verwijzing naar de gyn vragen
Ja echt bloed met stolsels. Sowieso heb ik volgende maand afspraak bij gyn ivm cyclus ook in combinatie met mijn leeftijd. Als ik tel vanaf rozeverlies op dag 15 dan zit ik nu op cyusdag 5 en zal mn ei waarschijnlijk springen op dag 7 of 8 net als vorige maand. Denk ook korte LF dan van 7 of 8 dagen. Vaag allemaal. Ik kan nu echt niet vrijen voor deze ei hoor...verlies nog steeds bloed.
Ja gedaan en was negatief. Dit is de ovulatietest van vandaag 2de plasje. Lijkt al lichter maar is nog niet opgedroogd. Ik bloed ook nog steeds, vandaag dag 4 of 6 gerekend vanaf rozeverlies. Ik ben bang voor weer een zeer vroege eisprong. Dat betekent 2 cyclussen achterelkaar van 16. Ook niet echt goed voor mijn bloedarmoede
Nog steeds positief??? Ik hoop het!!! Bloed is bijjjjnaaaa weg dus kan wel vrijen denk ik nu. Na rozeverlies nu dag 7 er na echt bloedverlies dag 5 van cyclus vandaag.
Ik vind het wel heel raar dat je op dag 4/5 van je cyclus een positieve ovulatietest zou hebben! Ben benieuwd wat de gyn ervan te zeggen heeft
Deze is negatief helaas. Maar ik vertrouw de kv testen niet. Veel te veel valse donkere/positieve strepen voorbij zien komen hier.
Als ik ze alle 3 onder elkaar leg 'lijken' ze wel alle 3 positief. Toch??? Dus ben vanmiddag naar de Action geweest en heb de ovulatie testen gekocht. Die van de Action is negatief. Dus ik hooooop dat die KV testen echt prut zijn en mijn ei nog moet komen OF er is echt iets met mijn cyclus aan de hand, aangezien ik vorige cyclus blijkbaar wel een heeeeel vroeg ei heb gehad. View attachment 545086 View attachment 545086
De KV testen zijn echt prut . Heel snel en lang donker. Positieve test is lastig te onderscheiden. Ik zou dus zeker andere testen gaan gebruiken en als je écht inzicht wilt in je cyclus zou je het beste kunnen gaan temperaturen.
En daarom ben ik dus geen fan van de kv testen. Lang en vaak vals donker/positief. Laten we hopen dat de actiontest het bij het goede eind heeft nu