Ik heb er nog een gedaan, negatief. Ik heb er ook niet meer dan 5 minuten naar gekeken want a watched pot never boils Dus ligt nu in een la, eens kijken of dit ook zo'n raar geval is of dat deze wit blijft. Ik heb nu maar een van de action gekocht want ik vertrouw die kruidvat dingen niet En ik geloof pas echt iets als ik het op een echo gezien heb denk ik...
Ik vind je prullenbak test idioot donker. Ik heb zo vaak negatieve testen gehad die ik dan een paar dagen later tegen kwam maar nog nooit zo'n streep gexien als op de jouwe
Jij moet HCG in je urine hebben gehad met die eerste test. Het kan zijn dat je nu negatief test omdat het eventueel al mis is gegaan en je elk moment je menstruatie kunt krijgen maar die eerste test is zeker weten positief door hcg
Ik hoop dat je gelijk hebt! Zelfs als er iets mis is gegaan en ik word ongesteld zou ik ergens nog opgelucht zijn, want dan ben ik in ieder geval een keer zwanger geweest en zover ben ik nog nooit gekomen. En dan kan ik weer opnieuw beginnen, voor mij voelt het nu alsof ik heel lang niet meer ongesteld ga worden omdat het al drie maanden duurt en dat is vrij frustrerend.
Een indroogstreep lijkt me inderdaad erg sterk. Vreemd dat de volgende test dan ineens wit is? Nu ook nog steeds? Hoe was je urine, wel redelijk geconcentreerd? Ik blijf hopen!
Hij is nog steeds helemaal wit, mijn urine was heel geconcentreerd, ik had expres weinig gedronken Zijn die kruidvat testen gevoeliger dan van de action? Misschien daar toch ook nog maar een kopen. Ik hoop echt dat ik zwanger ben en dat het door de PCOS komt dat die testen niet goed werken. Misschien moet ik maar gewoon geduld hebben en het maar zien bij de gyneacoloog, met de kans dat ik al 17 weken zwanger zou zijn tegen de tijd dat ik daar kom
Mijn ervaring is dat de Action testen minder gevoelig zijn dan de Kruidvat testen. Aan de andere kant als je al zo’n streepje hebt op de KV test zou je haast denken dat de Action test ook positief moet zijn. Misschien morgen of overmorgen vroeg eens testen met een KV test?
Haha ik ga zo wel weer naar de KV dan. Andere optie is dat ik stiekem bezoek heb gehad van een zwangere kabouter die in mijn prullenbak gepiest heeft. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Vreemd hoor. Zou het nog kunnen zijn dat je 5 januari je eisprong had dat hij daarop licht gereageerde en vervolgens donkerder indroogde? Zal wel heel toevallig zijn dan.
Ik sluit momenteel niets uit eerlijk gezegd, maar meestal merk ik een eisprong heel duidelijk en ik heb toen niets gemerkt. Ik gebruik ook nooit ovulatietesten ivm pcos, omdat die bij 50% van de vrouwen met pcos niet werken (ze geven vaak vals positief aan omdat LH bij vrouwen met pcos vaak verhoogd is). En met een onregelmatige cyclus weet je ook niet zo goed wanneer je moet gaan testen.
Ik wil nog even zeggen dat ik heel blij ben met jullie reacties trouwens, mijn vriend wordt zo onderhand een beetje gek van mij, die is niet zo'n stresskip en heeft ook al twee dochters, voor mij is alles nieuw en spannend. Dus dankjulliewel!!
Ah wat ontzettend jammer dat je test negatief was!! Wat ontzettend vreemd ook, ik heb nog nooit zo'n vette indroger gezien.
Ook nog maar een KV test gedaan, ook negatief. Ik heb hem maar naast mijn bed gelegd, kijken of die ook zo raar gaat doen. Die andere is ook nog steeds wit. Ik heb nu nog 4 testen liggen dus ga gewoon elke week een doen totdat ik mijn afspraak bij de gyn heb en dan zie ik wel weer verder. Alles aan mijn lichaam de afgelopen drie maanden is raar dus ik moet er maar aan wennen en nog even 5 weken uitzitten (of gewoon ongesteld worden natuurlijk).
Gevaarlijke uitspraak! De test heeft na afleestijd in de prullenbak gelegen en helaas kan bepaald afval in de kliko ook voor roze strepen zorgen helaas. TS, ik hoop dat je snel een mooie streep binnen afleestijd gaat krijgen
De tijd zal het leren Op het moment dat ik definitief weet hoe het nou zit (of zat) laat ik het wel weten.
Ik duim hoe dan ook voor je, zoveel onduidelijkheid is gewoon echt niet leuk. Succes bij de gyn over een paar weken.