Hallo, Ik kreeg een roze licht streepje op een action test maar wel NA afleestijd. Kan ik er vanuit gaan dat dit een indroger is? Als je hem uberhaupt kan zien?
Ik zie niets op de foto,maar na afleestijd zou ik niet als positief beschouwen. Kv2v5 is veel gevoeliger,misschien die proberen?
Oh wat gaat de kwaliteit achteruit zeg..zie zelf nu ook weinig tot niks. Denk niet dat het wat is hoor maar schrok wel omdat er toch wat tevoorschijn kwam. Zonder hulsel probeer ik nog ffies...lijkt wel een pennestreep
Het is indd moeilijk te zien. Misschien kan je je foto iets bewerken zodat het wat meer zichtbaar is. Na het uploaden hier gaat de kwaliteit zo erg achteruit😐
Als je een foto moet bewerken om een streepje te kunnen zien, dan kun je de test beter als negatief beschouwen en desnoods eerst even met een andere gevoelige test testen. Probeer inderdaad de Kruidvat 2 voor 5 Euro eens?
Ik zie hem gewoon duidelijk.Maar denk wel een indroog want tis een dun streepje nu. Nod hou ik niet echt bij. Dus weet niet wanneer ei is geweest..mn cyclus is tussen 24 en 35 hmmm zit vandaag op dag 26. Ik doe morgenochtend voor de zekerheid nog even die andere action. Als die weer vaag is dan doe ik een kv. We shall see
Ik zie hem overigens wel op je open test!! Ik heb hem ook gedaan en echt niks op te zien hoor. Dus ik heb hoop voor je!
Ik zie op de open test ook een tweede streepje. Zou idd even doortesten en kV is idd een heel stuk gevoeliger
over 2 dagen testen. hormonen verdubbelen zich om de dag. totaal geen nut om dagelijks te testen en ook niet om ze open te maken. zie je tijdens de testtijd geen streep dan is hij gewoon negatief. ik snap nooit zo goed waarom mensen dat ding open gaan maken of na de testtijd gaan kijken. staat duidelijk in de beschrijving dat hij dan negatief is en je maakt jezelf er alleen maar gek mee... actiontesten staan ook niet echt bekend als betrouwbaar. zou de kruidvattesten halen.
Ook op de kv testen krijg je valse streepjes. Begrijp niet waarom je zegt dat action testen niet betrouwbaar zouden zijn. De test heeft alleen meer hcg nodig. Ben hier zelf tevreden over. Kv heeft daarintegen de laatste maanden meerdere keren valse streepjes gegeven. Dat open maken, maakt wel degelijk verschil. Zie niet in waarom dat niet zou mogen/kunnen. Soms geven de venstertjes nl een schaduw en is het lastig te zien, terwijl er wel degelijk een roze streepje staat. Als je heel vroeg test, begint dat nu eenmaal vaak met een heel licht streepje en dat is dan nu eenmaal beter te zien op een open test. Dipsticks hebben toch ook geen houdertje er omheen? Het is gewoon een luxere variant van een dipstick en die mag je best "slopen"
Jezelf gek ermee maken geldt niet voor mij hoor.. Soms geeft het hulseltje een schaduw en zijn lichte lijntjes daardoor wat moeilijker te zien...ik denk echt niet dat als ik hem openbreek er opeens een streep onder staat..abacadabra ofzo. Puur om het wat duidelijker te kunnen beoordelen. Dit was zeker een indroger, maar je weet maar nooit
Ik had op 9 dpo een pennenstreepje op de action test... ook na aflees tijd pas zichtbaar. 11 dpo licht streepje op kv test 12 dpo donkerder 14 dpo super duidelijk!! Ik zeg niet dat het bij jou zo is maar het kan dus wel ☺ Ik kreeg normaal nooit iets van een streepje op een action test...