Misschien een beetje een gekke vraag maar ik ben toch wel erg benieuwd waar het vandaan komt... Mijn dochter roept sinds een tijdje als er iets goed gaat of als ze blij is keihard ZUUU. Ze wist niet waar het van was. Echter waren we van de week in de efteling en zag ik het andere kinderen ook doen, en zelfs bij de alleskunner op tv deden "volwassen" mannen het. Nu toch wel erg benieuwd waar het vandaan komt en wat het "betekend"...
Ronaldo's uitroep als hij scored. Ik vind t enorm irritant, maar toen ik t volwassen kerels zag doen dacht ik wel... dan maar die 7 jarige van mij die t doet.
Ja dat roept Ronaldo als hij scoort. Super irritant want mijn kinderen roepen dit dus ook steeds Overigens doet mijn oudste alles na van voetballers. Als ik zeg wat doet Mbappe als hij scoort Messi als hij scoort Ronaldo als hij scoort Memphis als hij scoort Doe hij alles na. Maar goed, dat zijn meestal gebaren en niet dat irritante Suuuuuu wat hij steeds roept. Maar wat @GroeneBomen ook zegt.. beter mijn 8 jarige dan een volwassen man
Ja Pff mijn jongste twee roepen het ook steeds. En dan hebben ze ook nog eens helemaal niks met voetbal. Echt zo irritant. Maar goed dat zijn kinderen. Als een volwassen vent het doet vind ik pas echt heel stom.
Hier roept ie zelfs siuuuuu als hij zn onderbroek in de was gooit. Mijn kind dan he? Als mijn man met die onnozele kreet begint, is t voorgoed klaar met ons seksleven
Hahah ja mijn dochter dus ook.. mag ik een snoepje? Ja. ZUUU mag ik spelen? Ja. ZUUU Onderbroek in de wasmand enz.. ZUUU Leuk filmpje op YouTube. ZUUU Om gek van te worden maargoed allang blij dat het niet van een of andere gekke youtuber komt of een film die niet door de beugel kan of weet ik het... Van mij mag ze ZUUU roepen. Beter dan schelden enz Je brengt me wel op ideeën.. zal hem in bed ook eens roepen, kijken wat man doet
Hahaha oh zo herkenbaar. Iedere keer als zoon dat doet roep ik dat die met die onzin moet stoppen, hij geeft dan aan dat iedereen dat doet… en ik geloofde hem niet. Tot nu dus
Ik las deze titel en wist direct waar t over ging hahaha wat een ellende doen ze hier ook. inmiddels een verbod op gezet, via de buurjongen begrepen dat t indd van Ronaldo afkomt. Verschrikkelijk
Yup van Ronaldo idd. Doet mijn neefje van 8 ook. Hij doet het wel alleen als ie met ons aan het voetballen is en dan scoort. Bij het 'echte' voetbal is ie er nog te verlegen voor.
Ah ik kom er nu achter dat dit een "ding" is. Zoon roept dit ook steeds, en ik had echt geen idee hoe ik eraan kwam.
Haha, oudste doet het ook en ze heeft echt een hekel aan voetbal. Ben benieuwd of ze weet waar het vandaan komt Ik dacht dat het een afkorting was van "super" ofzo
Grappig, mijn kinderen deden dat in de zomer al, nu gelukkig niet meer. Dus er is hoop! Overigens deden hun spaanse vrienden dat ook als ze scoorde tijdens een partijtje voetbal, net als Engelse, Belgische en Noorse kinderen. Het is dus zelfs een internationaal ding onder kinderen.