SPOEDJE!! Hoe zet ik (youtube) filmpjes op de ipad zodat ze offline te kijken zijn??

Discussion in 'De lounge' started by bezigbijtje, May 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Weet iemand dit?

We gaan morgen vliegen en het lukt me maar niet :(

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Eeeuuhh.... niet? Volgens mij? Je kunt ze (op een gewone pc) wel downloaden (bijv. met downloadhelper, extensie bij FF) en dan als filmpje importeren m.b.t. iTunes. Maar misschien is het ondertussen wel weer veranderd, want ik ben al weer een tijdje iPad-af ;)

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Dat gaat niet zomaar.. Het kan wel maar dan moet je een programmaatje downloaden wat Youtube filmpjes kan rippen.. Moet je wel btje pc-handig zijn..

ML doet het hier wel eens.. Ik ben ook wel pc-handig maar geen idee wat ie daarvoor gebruikt omdat ik het zelf nooit nodig heb..

4. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier hetzelfde. Manlief heeft daar een programma voor.
    Voor de rest downloaden wij veel, zetten het in iTunes en zetten het zo over naar de iPad.

5. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    #5 Zinaa, May 5, 2013
    Last edited by a moderator: May 5, 2013
    Je kan wel filmpjes downloaden toch? Via youtube gaat idd zeer lastig.

6. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Filmpjes en muziek download ik van youtube. Ik heb daar een gratis programma voor. Je kopieerd de link van youtube (ctrl + C) en plakt het in het programma (ctrl + V). Het programma heet dvd video soft free studio. Je kunt het in verschillende bestanden opslaan.

7. Meril

Meril Bekend lid

May 3, 2008
    671
    0
    0
    Maar heb je dat programma dan op de ipad gedownload? Dat doet ie hier niet namelijk....

Share This Page