Ik ben benieuwd of mensen hier gaan stemmen en wanneer. Helaas (maar begrijpelijk) zijn politiek inhoudelijke berichten hier niet toegestaan, dus daarom alleen maar deze vraag. Graag jullie hulp gevraagd om het dus niet te hebben over op WIE je gaat stemmen.
Ik ga 's ochtends stemmen. Het is naast de school van mijn kinderen dus ik loop dan gelijk ook ff daar langs. Groetjesss
Geen idee! Misschien ben ik dan net bevallen ( hoop toch echt wat eerder hoor... ) en dat we het gladweg vergeten. Maar ik denk dat ik mijn kerel voor mij stuur, en geen idee hoe laat.
Hier zal het s'morgens zijn het is vlakbij de school van de kids dus loop ik er meteen ff binnen. Ik denk dat ik meteen voor me man mag gaan
geen idee.... maar ik ga wel! kijk wel wanneer het uitkomt! en op wie.... ja drie keer raden..... zie onderschrift!
Ik wou wel gaan stemmen, maar mijn vriend die was het gezeik met het kabinet en die verkiezing e.d. zo zat, dat hij het stembiljet heeft verscheurd, van hem en mij! Dus nu ga ik niet meer Hij zei: Ben klaar met dat gezeik en die onzin, ze naaien je toch wel. In dit huis word niet gestemd.. Ik: Nee, maar de stembussen staan ook niet hier! Hij: Je begrijpt me toch.. **Krrrrhttt** En scheurt zo die papieren, die maloot
Ja ik ga stemmen. Ik stem altijd, we hebben niet voor niks het recht om te stemmen, hebben mensen hard genoeg voor moeten knokken.
Ik zou echt zo kwaad worden! Dat hij kiest om niet te stemmen, is zijn recht, maar wie is hij om te bepalen dat ik ook niet mag stemmen? "In dit huis wordt niet gestemd"... :x
Klopt, ik ook. Als ik niet zou weten op wie ik zou moeten stemmen, zou ik blanco stemmen. Heb ik één jaar gedaan.
Was gewoon een geintje hoor .. Hij zei het lachende weg, we hadden net een gesprek er over gehad, dat ik het eigenlijk niet weet op wie ik moet stemmen!
weet niet wanneer, wel op wie denk dak smiddags ga, in de bieb.. maar nog niet zeker. maar ik ga zeker wel!
Ja oké, geintje kan, maar je stembiljet dan verscheuren? Wat nu als je in de komende 8 dagen een ingeving krijgt en ineens weet op wie je wil stemmen?
Dan kan ik een nieuwe aanvragen. Hij weet zelf dat ik niet percé hoef te stemmen hoor en dat je dan een nieuwe aan kan vragen! Haha.. Het is nog geen 9 juni maar ik ben mijn stempas kwijt of hij is stuk gegaan. Wat moet ik doen? In dat geval moet u zo snel mogelijk contact opnemen met uw gemeente. De uiterste datum voor het aanvragen van een (nieuwe) stempas is in veel gemeenten maandag 7 juni 2010. In sommige gemeenten kunt u nog op dinsdag 8 juni een vervangende stempas aanvragen. Raadpleeg dus uw gemeente. Na de uiterste datum is het aanvragen van een nieuwe stempas niet meer mogelijk en kunt u dus niet stemmen.