Maar als het over kookt, dan gaat het dus wel door d egaten waar je gas doorheen komt, dus nog een schoonmaakwerk
als wij een nieuw fornuis nodig hebben wordt het echt inductie!!!! En dure pannen. Bij de HEMA en de IKEA verkopen ze ook pannen voor inductie dus zo duur zullen ze niet zijn. Ideaal schoonmaken, geen fikkende ovenhandschoenen. Geen gas meer per ongeluk zonder pan aan laten staan. Vindt het echt veel veiliger. In de woonvoorziening voor verst. mochten clienten wel koken op hun kamer maar dan wel op inductie!
Gisteren waren we het shoppen en eens rond het kijken wat we zouden willen in de keuken. Beide waren opslag verliefd.
Inductie koken heeft als nadeel, dat je bij stroomstoring niks meer kunt. niet koken of warm water maken. Gelukkig gebeurt dat niet vaak. Vaak moet je ook je meterkast veranderen omdat inductieplaat veel stroom vraagt. Wel makkelijk is schoonmaken!
wij koken op gas ik vind dit zelf veel prettiger me moeder heeft keramish, me zus inductie, op school electrish heb op alles wel gekookt toen wij gingen verhuizen hebben wij express voor gas gekozen omdat ik dat veel meer het gevoel van koken heb en omdat ik hier zelf gewoon het prettigst op kook met andere manieren gaat het bij mij vaak verkeerd
mooi! Het word dus toch gas? De pitten en en de rekjes erop lijken veel op onze gasplaat. Wij hebben alleen een 5 pits met wok in het midden. Goede keuze!
thnx!! we vinden hem zo mooi Als het allemaal klaar is zal ik een foto plaatsen. Ben alleen niet zo kapot van die wokbrander ( heb nu ook ene maar die sloopt steeds weer mijn wok, heb nu al de derde ) Misschien ben ik wel te enthousiast met wokken