Kosten trouwtaart

Discussion in 'De lounge' started by Humphy, Aug 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Humphy

Humphy Niet meer actief

Voor de getrouwde dames, wat betaalden jullie voor de trouwtaart?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier tussen de 60 en 100 euro geloof ik (is alweer eventjes geleden ;))

3. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Voor hoeveel kaartjes dan? ;)

Ik denk dat het gemiddelde voor een mooie kaat iets van 3 euro per stuk is? Net als met geboortekaartjes kan je het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt :)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kaartjes...euh....pffff...manlief komt zo met de hondjes, ik vraag hem even. Ik ben zo van BESTELLEN (ze sturen de rekening wel op ;)) hahahah
    Nee hoor, heb expres meer besteld omdat het uiteindelijk dan goedkoper was (geboortekaartjes net zo).
    Trouwens, die waren rond de 100 euro..dus ik vermoed de trouwkaartjes ook (hebben het klein gehouden).

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

B&N
    Er staat TAART he, niet KAART

6. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    Via trouwpost.nl heb ik ons kaartje zelf ontworpen, wij waren ongeveer 80 euro kwijt voor totaal 47 kaartjes.

7. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    hahaha volgens mij moet ik naar bed :$

Ja ik las dus echt taart ;)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat dacht ik al ;)

Kkkksssst, op bed jij!

9. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    (heb eerlijk gezegd ook nog nooit van trouwtaart gehoord wel van bruidstaart ;))

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Geldt ook voor Butterfly83 ;)

OT: je kan 'm ook laten maken door iemand die taarten maken als hobby heeft, dan ben je voor een mooie taart rond de 50 euro kwijt (las ik op een ander forum)

11. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    WAHAAA.... zonder borrel op kan ik al niet
    eens meer goed lezen! En gelukkig ben ik niet de enige...:D

Maar.. bruidsTAART : wij hebben een hele simpele aardbeienvlaai taart, wel met roosjes e.d. en betalen voor 45 personen ongeveer 65 euro!

Ik weet dat er enorm veel verschil inzit, van 50 euro tot 350 euro. Denk dat je eerst zelf moet bepalen wat je er voor uit wil geven!

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hm ze rekenen hier tussen de 2 en 3 euro pp

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Daar heb jij een punt!

Mijn buuf maakt ze ook (als ze niet zwanger is...is nogal misselijk ;)). Ze zijn dan echt prachtig!

Onze bruidstaart was trouwens voor ongeveer 50 personen volgens mij...

14. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Whahaha...
    Ik was al op zoek gegaan hoeveel mijn trouwKAARTEN hebben gekost. :)

Ik moet ook naar bed...

15. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Voor hoeveel personen wil je een taart en hoe wil je hem? De prijs kan daardoor best oplopen.

16. koala28

koala28 Niet meer actief

275 euro. Taart was berekend op 70 personen.
    Er waren ongeveer 80 gasten en er werden grote! stukken gesneden. En toch hadden we nog anderhalve taart over (excl. het bovenstuk voor in de vriezer).
    Het was een heerlijke taart! Verlang er soms naar om weer een stukje te kunnen proeven, jammie.

17. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Onze bruidstaart was volgens mij iets van €220. Dat was dan een taart voor 65 personen, inclusief een extra toptaartje die je in kunt vriezen. Het was een taart van 5 lagen, elke laag een andere pastelkleur(roze,geel,blauw) met gekleurde vlinders erop en bloemetjes. Echt een waar kunstwerk en helemaal naar onze wensen.
    Ik heb op internet gezocht naar iemand die vanuit huis taarten maakt, dat is vele malen goedkoper dan ik veel winkels.

18. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,282
    36,147
    113
    Je kunt op deze website even kijken: www.deleukstetaarten.nl

Daar kun je een oproepje doen of iemand in de buurt een taart voor je wil maken, zijn over het algemeen hobbyisten die prachtige taarten maken, alleen wat betaalbaarder.

Ik heb die van ons zelf gemaakt, dat is ook nog een optie, maar had er achteraf een beetje spijt van omdat het toch wel veel stress werk is.

19. Stillewens

Stillewens Actief lid

May 28, 2008
    375
    0
    0
    Ik had allemaal kleine minitaartjes, voor 1 persoon dus. En die waren niet zo duur, bij een goede bakker besteld. En waren iets van 2,00 euro per persoon. Maar wel erg leuk!

20. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Haha ik was ook al aan het nadenken over onze trouwkaarten. Trouwtaart hebben wij niet gedaan om de kosten een beetje te drukken. Wij hebben een fototaart laten maken van de Hema, waren 30 euro kwijt.

Share This Page