Ik vind het allebei niet zulke mooie namen voor een kind Onze kat heet Indy naar Indiana Jones (die ook Indy werd genoemd in de films). Ik vind het altijd heel apart als een meisje zo wordt genoemd. Indie zou ik ook niet doen, dat vind ik meer een land. Niene zou ik eerder doen.
Ik ken een meisje die Nine (Niene) heet en vind het veeeeeel mooier dan Indy. Vind Indy erg ordinair klinken maar goed smaken verschillen
Indi leuker dan Indy! De zus van (Kim Lian?) Is kort geleden bevallen en dat meisje heet ook Indi. Weet niet zeker meer of het Kim Lian was haha.
Indy vind ik leuk voor een hond maar niet voor een volwassen vrouw. Het past ook niet bij elke achternaam en ik hoor steeds in die. Nine vind ik leuk en spelling Niene vind ik niet nodig. Als ze ooit naar engeland ofzo gaat dan kan ze er daar toch zelf Niene van maken.
Indy vind ik superleuk. Helemaal niet ordinair, eerder neigen naar een hippie naam. Nu ik er zelf op let (dat een naam ook in het engels uit te spreken) lees ik steeds: negen (nine)
Nine! Ik vind -Y op het eind niet mooi. Zou er dan ook Niene van maken. Leuke naam! Ik onthou hem! Haha
Indy supermooi. Ik snap het van die -y. Daar hou ik zelf ook niet van, vanwege ordinaire associaties. Indy is de enige naam die ik zelf ook zou overwegen eindigend op y. Normaal totaal niet mijn ding. Ik zou het niet met i schrijven. Moet ze het altijd spellen.. Bij Nine lees ik dus echt Nain (Engels) , dus schrijf dan Niene. Misschien vind je Ninthe ook een optie? Lijkt erop, maar net even iets anders.
Een meisje dat ik ken heet India, dat wordt afgekort tot Indy... misschien is dat wat? Nine zou ik ook als Niene schrijven. Allebei leuke namen!
Bedankt meiden voor jullie reacties!!! Leuk om te lezen dat er zoveel meningen ...hihi. Mijn man en ik neigen toch naar Indy. Luca&Indy prachtig toch....