Hoi. We zijn nog niet zwanger maar zitten wel al aan de namen te denken. welke meisjes en jongens naam vinden jullie het leukst? bij deze poll kan je 1 keer op een meisjesnaam en 1 keer op een jongensnaam stemmen.
Alle jongensnamen vallen af... allemaal even lelijk. Meisjes namen kies ik: Lara en Nina. Lisa vind ik ook wel leuk
Meisjesnaam Lisa, vind ik zon mooie naam! De rest is niet mijn smaak. Jongensnamen zijn allemaal niet mijn smaak, maar heb gekozen voor Brian. Vrienden van ons hebben een zoontje van 6 maanden en die heet zo, zon schattig kereltje
Heb voor de meisjes namen voor Nina gekozen. Erg leuke naam al zou ik er zelf niet voor kiezen. Vond de andere namen niet zo leuk. Vind voor een jongetje Joey het leukste. Al zou ik dan eerder Joel kiezen.
Nina vind ik iig leuk. De jongensnamen zijn niet echt mijn smaak, Justin vind ik dan nog het leukst uit het rijtje.
Voor een meisje heb ik gestemt voor Nina. Ook Lisa vind ik leuk. Van de jongensnamen vind ik er geen één leuk, allemaal te engels voor mijn smaak.
Heb Lara gestemd en daarna vind ik Nina het leukst. Selina vind ik echt niet mooi. Qua jongensnamen kon ik geen keuze maken omdat ik ze geen van allen leuk vond, sorry .
Ik heb gekozen voor Lara en bij de jongensnamen voor Jim al vond ik de jongensnamen niet echt mijn smaak.
Ik heb gestemd op Jim (heel leuk!) en Lara, hoewel ik de meisjesnamen persoonlijk iets minder vind. Succes!
Ik vind Lisa voor een meisje heel leuk. Justin heb ik als jongensnaam gekozen en Brian vind ik ook erg leuk al zou ik het dan als Bryan schrijven.
Mmm eigenlijk zijn geen van deze namen mijn ding. Lara is nog wel ok, doet me ook denken aan een lieve vriendin van vroeger. De jongensnamen vind ik echt helemaal niks, sorry.
je hebt echt heel verschillende namen voor jongens en meisjes, ik heb ook gekozen voor Nina en Lara, en ik vind ook de jongensnamen heel lelijk dus daarin heb ik geen keuze gemaakt.
Jongensnamen zijn absoluut niet mijn smaak, meisjesnamen best wel. Ik heb gekozen voor Lisanne bij de meisjes (maar vind Lara, Lisa en Nina ook prima namen). Bij de jongens heb ik gestemd op Justin, omdat ik dat nog wel aardig vind als je het op z'n Nederlands uitspreekt. Maar ik blijf het niet mooi vindne.