Ik moet morgen starten met orgalutran. Maar in de bijsluiter staat: spuiten in het been. Ziekenhuis zegt buik. Dst lijkt mij ook fijner. Maar bijsluiter zegt ook: als de naald er in zit even terugtrekken om te zien of je in een bloedvat zit. Ik vind het al heel wat dat ik er iets IN stop... zuiger terugtrekken lijkt me afschuwelijk. En die luchtbel... laten jullie die er nou juist in of eerst er uit. Bijsluiter zegt daar niks over... Hoe zetten jullie de orgalutran?
ha meid! ik ben vd week gestart met de Fyremadel..dat is hetzelfde als Orgalutran alleen andere merknaam . terugtrekken om te kijken of er bloed in zit voel ik niets van , luchtbel laat ik zitten..staat niets over in de instructie. ik prik alles in mijn buik, ziekenhuis gaf aan dat.dit prima is. je kan vandaag de verpleegkundige.nog even bellen om je vragen te stellen toch? ik ben nu 5 dg bezig en het valt me 100% mee, naaldjes voel ik niet of amper, wat irritatie van het verdelen van de vloeistof onder de huid na het prikken maar dat hoort erbij. succes meid!!!
Ik heb bij deze poging ook orgalutran gebruikt Ik moest het spuiten in mijn buik. Hoefde ook geen naald eruit te trekken voor het te kijken of ik een bloedvat had. Moest alleen zorgen dat de luchtbel boven de vloeistof zat en niet bij de naald
Ik heb t zo gedaan: Maar wat een rotprik. Hij wilde er niet in. Moet veel harder duwen dan met rekovelle naald. En de vloeistof prikt idd behoorlijk. Voelt nu nog beurs. Hopelijk snel de punctie dan is dit klaar