Goedemorgen, Ik heb zaterdagochtend voor het eerst Pregnyl (5000) gespoten en vandaag een zw testje gedaan omdat ik benieuwd was hoe positief de test zou zijn. Maar het streepje op de test is super licht, terwijl ik zo dicht na het spuiten wel een knaller had verwacht. Is dit raar? Moet ik me zorgen maken? Ik hoor graag jullie meningen. Gr
Ik heb wel een keer getest alleen puur om het feit om een keer voor mijzelf te zien hoe positief zwangerschapstest uitzag. Streep was niet ff breed als de controle streep, maar wel overduidelijk een streep. Nu 11 dagen na pregnyl duidelijk wit witter kan tie niet worden.
Sorry, ik heb nog nooit getest meteen na de pregnyl dus kan je geen antwoord geven. Wacht zelf echt altijd 13/14 dagen zodat ik zeker weet dat een eventueel streepje niet meer van de pregnyl is. Succes iig! Blijft gewoon afwachten nu.
Bedankt voor jullie reacties. Zoals het streepje nu is ga ik er vanuit dat hij over 2 dagen al weg is, terwijl dat bij anderen vaak pas rond dag 10 na Pregnyl is, vandaar mijn twijfel. Ik moet inderdaad afwachten, bah.
Ik heb ook getest. Donderdag Pregnyl gespoten. Die ene dag 3 en die andere van vandaag. Kijken of hij afloopt en hopelijk weer oploopt
@Babyke34 Bedankt voor jouw foto's. Mijn test van vanmorgen was een beetje hetzelfde als die van jou op dag 3, maar ik heb wel gevoelige testen gebruikt, die had ik nog liggen. Idd hopen dat hij hierna weer mooi oploopt!
Volgens mij is de Pregnyl al uit mijn lichaam. Vorige week donderdag gespoten. Dus 8 dagen nu is dat niet te snel dat het uit men lichaam is.
@Babyke34 Heb je de Pregnyl gekregen om een eisprong te krijgen? Als dat zo is maakt het natuurlijk niet uit dat de Pregnyl na een week uit je lichaam is zolang je een eisprong hebt gehad. Ik heb niet meer getest maar zal zaterdag, 7 dagen na spuiten, een testje doen maar gezien mijn lichte testen op dag 2 en 3 ga ik ervan uit dat er bij mij ook niet veel meer te zien zal zijn.
@Babyke34 Ik heb vanmiddag met getest, 7 dagen na Pregnyl en mijn streepje is niet op een foto vast te leggen: zo goed als negatief dus. Ik heb op dag 5 ook nog getest naar die was niet veel donkerder als die van vandaag. Mijn testjes zijn lichter als die van jou begonnen, maar ongeveer op dezelfde dag negatief. Waar zit jij nu in de cyclus? Heb je nagevraagd of het kwaad kan dat je lichaam het snel afbreekt? Ik ga maandag nog bloedprikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad.
Ik zit nu op dag 10. Vorige week donderdag gespoten. Mijn test is gewoon wit nu. Dus over paar dagen testen. Spannend he