Zweeds onderzoek zegt dat je van het dagelijks eten van chocola tijdens je zwangerschap, een bije baby krijgt. Hier wordt ik ook blij van!
Was het niet de fabrikant van: Rennie? Whahaha...ik hou echt van chocolade maar krijg er zo'n ontzettend brandend maagzuur van!
Jaha!! En nog meer goed chocolade nieuws, uit AMERIKAANS onderzoek was gebleken dat vrouwen die elke dag chocola eten tijdens hun zwangerschap, minder kans hebben op hoge bloeddruk! (dus ook op zwangerschapsvergiftiging) Ik zeg, laat maar komen die milka!!
hahaha, das mooi! Dat maagzuur...sinds wanneer hebben jullie dat? Ik heb nog nergens last van. Hopen dat het niet komt!
Das idd goed nieuws zeg. Maar zal idd wel de fabrikant van Rennie zijn. hihi. Krijg vreselijk maagzuur van chocola. Chocolademelk daarintegen gaat er wel goed in.
15 juli ben ik bevallen van mijn meisje heb tijdens de zwangerschap heel veel chocolade gegeten mijn meisje is echt een vrolijke meid ze huilt amper maar zit de hele dagen te lachen dus wie weet klopt het of puur toeval natuurlijk groetjes jolanda
Hahahahaha! Nou, dan krijgen wij een super heppie-de-peppie baby hoor!! Heb maandenlang niets anders gedaan dan chocolade gegeten (lees gesnoept), dus dat zit dan helemaal goed hier!!!
had dit onderzoek ook al ergens gezien teon ik zwanger was van de eerste en ja hoor, erg blije baby! gelukkig is chocola een van de weinige dingen waar ik geen maagzuur van krijg, chocomel is op rennies na, zelfs het enige wat helpt bij mij. (en daar is meneer nutricia ook erg blij mee, die heeft zijn omzet flink zien stijgen de laatste maanden!)
Ja ik heb dit een tijdje geleden gelezen. Ik eet nu dus 1 reep chocolade per dag, zeer verantwoord want onze baby is zo heel erg blij
Hihi, heeft mijn zus inderdaad gelijk. Die was echt een chocoholic en haar kindjes zijn echt blije ei-en. Ze willen alleen niet zo goed luisteren; zou dat er ook mee te maken hebben? Of zijn dat papa's genen Nog iets: Is er ook vervolgonderzoek gedaan? Elke dag chocola => extra zwangerschapskilo's => gefrustreerde moeders die willen afvallen?
vandaar dat die van mij zo blij is ik heb elke dag chocomel gedronken heel veel haha zelfs elke ochtend als ik s'ochtends geen chocomel dronk werd ik zelfs misselijk heel apart maar hier in iedergeval een super vrolijk kind lacht de hele dag en hoor je alleen maar voor de fles of een vieze luier!
Goh zou daar die vreselijk maagzuur vandaan komen? Ik heb er iedere dag last van, dus kan je nagaan hoe chocoladeverslaafd ik momenteel ben.
Whahahahaha nou dat wordt die van mij echt superhappy!!! ik eet me helemaal wild aan chocolade!! HEb al heel wat letters er doorheen gejaagd en nu komen de kerstkransjes eraan!
Ik voel me ineens minder schuldig over al die chocolaatjes die tegenwoordig in mijn mond verdwijnen. lang leve chocola!!!!