Ik snap het even niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door purkie, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. purkie

purkie Lid

17 jul 2006
    14
    0
    0
    Wie kan mij helpen?

13 september ben ik ongesteld geworden en heb steeds een cyclus van 28 dagen. Ik gebruik ovulatie testen nu voor de tweede maal. Ik ben dus van de week begonnen met testen en afgelopen woensdag de 27 kreeg ik een dikke streep en hebben we dus geklust.
    Een dag later (donderdag, gisteren dus) word ik ineens ongesteld en ben dat dus nu ook nog. Het is wel eens waar niet heel hevig zoals normaal maar toch het is wel overduidelijk helderrood bloed. Vandaag lijkt het iets af te nemen en is het een mengsel van helderroodbloed en bruinverlies.
    Hoe kan dit nou? Heb er zo de balen van.

Wat moet ik nu aanhouden voor mijn volgende eisprong? Moet ik nu rekenenen vanaf donderdag of moet ik mijn oude cyclus aanhouden?

2. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hoi Purkie,

Toevallig heb ik ditzelfde ook meegemaakt, alleen een dag verschil. Ik ben woensdag naar de gyn geweest en zou gisteren mijn ei krijgen, gisterochtend had ik opeens bloedverlies, volgens de assistent van de gyn zou het door de eisprong kunnen komen. Misschien had jij je eisprong ook later. Volgens FF zou mij ei al 5 dagen eerder zijn geweest, dus klopt niet altijd

groetjes

3. purkie

purkie Lid

17 jul 2006
    14
    0
    0
    Je bedoelt dat de eisprong deze bloeding veroorzaakt? Stomme vraag misschien, waarom zou mijn eisprong later zijn, omdat de ovulatietest het niet goed zou aangeven?

(sorry weet even niet wat de afkorting voor FF is)

Maar vanaf welke datum zou ik nou moeten gaan rekenen? Gewoon de oude aanhouden of deze bloeding meetellen als menstruatie? Wat is jou aangeraden?

4. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    FF is Fertility Friend. (tempen).

Ovulatietesten kunnen ook wel eens een dag ernaast zitten, dit weet ik van mijn gyn. Ik denk dat je eisprong deze bloeding heeft veroorzaakt. Tussen eisprong en menstruatie zit normaal tussen de 10 en 14 dagen. Ik heb 11/12 september mijn laatste menstruatie gehad en ik heb een cyclus van 30 dagen en moet 11 oktober hopelijk niet ongesteld worden.

5. purkie

purkie Lid

17 jul 2006
    14
    0
    0
    Dus als ik het goed begrijp is er dan wel een mogelijkheid om zwanger te worden als ik goed zat met bv m'n eisprong en het klussen?

Is het niet zo dat door de bloeding je baarmoeder niet klaar is voor een innestelling?

Deel Deze Pagina