Wij hebben een pop up tentje van minnie mouse, hebben ze ook in een jongensvariant (hoewel mijn zoon van 5 er ook graag in zit) Ik geloof 15 euro bij elke willekeurige speelgoedzaak. En makkelijk op te ruimen
Deze hebben we van de week gekocht en die kan binnen en buiten en is als klein pakketje weer even op te bergen.
Wij hebben deze van animal planet. Destijds gekocht bij het kruidvat, echt een grote hit hier! Leerzaam met al die beesten en makkelijk (klein) op te bergen door het pop-up systeem...
Wij hebben Thomas de stoomlocomotief. Leuk tentje, soms populair, met vlagen. Ook het pop up systeem. Al heb ik de doos weggemikt in mijn opruimwoede en staat er een nu pertinent tentje in de woonkamer
Over het Ikeatentje: hartstikke leuk ding, maar hoe wild speelt je zoon? Die van mij maakten er meteen een vliegtuig van en hij heeft dus niet lang geleefd Misschien dat andere tentjes minder makkelijk kunnen worden omgegooid?
Ik denk dat al die tentjes redelijk kwetsbaar zijn. Hier zitten ze er wel eens met 4 kinderen in en dan zie ik dat ding ook heen en weer gaan en over de kop rollen. Maar hij leeft nog steeds haha
hier toen van de kruidvat, blauwe diego tent, 10 euro dacht ik zijn wel kwetsbaar die popup, maarja kost niet veel!...hier zat ook zo'n opbergtasje bij, idd erg klein te vouwen