Ineens allerlei zwangerschapspost ontvangen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lieke23, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha...waar ken ik dat toch van;)
    doe ik ook altijd als ik ergens mijn nummer of adres ofzo moet vermelden, haha.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, heel leuk, een of ander mens had dus mijn telefoonnummer doorgegeven, waardoor ik gek gebeld werd, misschien ook iets om bij stil te staan, tenzij je dat een rotzorg is ;).

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Leuk he GRATIS babydozen?

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die gratis babydozen zijn inderdaad leuk, vooral als ze aangevraagd zijn door familie en dan wel bij de aanvraag je telefoonnummer erbij vermelden.
    Ik vul zelf namelijk altijd een fake-nummer in. Hou ook niet zo van dat gebel.

Werd laatst al gebeld naar aanleiding van de Felicitas-doos. Ze wilden me wat aansmeren. (Neem anders nooit privenummers op, maar deze bleef maar bellen en dat irriteerde me ook.) Ik heb toen maar gezegd dat we krap bij kas zitten en dat we zuinig aan moeten doen met onze centjes. En die dus niet aan hun mooie aanbieding wilden spenderen.
    Na de bevalling zal er wel iemand langs willen komen om ons van alles te verkopen. Mijn vriend zei al: die laten we niet binnen. We maken gewoon geen afspraak. Die heeft er ook een bloedhekel aan.
    (Maar ja, die mensen doen eigenlijk ook maar gewoon hun werk.)

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik heb 06 en de rest allemaal 0-len ingevuld, aanvraag was goedgekeurd, dus hier hopelijk geen lastige telefoontjes.

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb ook een nepnummer ingevuld, maar dan met 0000000 erin. En 'zo'n mens' van Felicitas, dat viel ons mee. Ze liet een heleboel folders met aanbiedingen achter en probeerde ons niet echt wat aan te smeren. We hebben toen wel de Center Parks aanbieding gedaan, die was gewoon leuk en die nemen we dit keer niet. Maar nu zat de folder al in de doos, dus ik weet niet of we nog bezoek krijgen? Die pas heb ik trouwens ook genomen maar die gebruik ik nooit! Zonde maar ja.

7. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Zo, ik zou toch echt flink nijdig worden als iemand voor mij zo'n doos aan zou vragen! Ik hoop niet dat ze dat gaan doen. Ik zit er echt niet op te wachten dat mijn adres in duizend spambestanden terecht komt, wat het enige doel is van die "gratis"dozen (zoals hier al genoemd is).

Ik begrijp überhaupt niet dat mensen zomaar iemand anders haar adres en telefoonnummer aan een derde geven, volgens mij is dat nog strafbaar ook volgens de privacywetgeving. ;)

8. Katootje77

14 jul 2009
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik had me tijdens mijn eerste zwangerschap voor niks opgegeven. Alleen bij mijn verzekering ivm kraamhulp. Nu had de verzekering een contract met een ander forum dan dit, die weer contracten hadden met allerlei bedrijven... Je raadt het al, overspoeld met reclame...
    Heb toen na 7 maanden zwangerschap alsnog al die dozen aangevraagd...

9. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ik had dat ook op ons vorige adres!
    bij de 2e zwangerschap geen dozen aangevraagd en
    nergens last van heerlijk, en ook geen stomme disney club

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    mm.. daarom moet je dus altijd de kleine lettertjes lezen..
    Stom is dat, want ik had expres niets aangevinkt!
    Ook extra lullig, stel dat t niet goed gaat, en je blijft constant post ontvangen!
    Gelukkig had ik wel mn verkeerde telnr ingevuld, doe ik ook altijd. Alleen bellen ze dan wrs een ander haha
    Nou ja, de volgende keer geen dozen meer voor mij

Deel Deze Pagina