overdag in ledikantje of wandelwagen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Kitty2, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty2

    Kitty2 Bekend lid

    27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Hallo,

    mijn dochtertje is nu bijna 9 weken. Ze slaapt 's nachts heel erg goed. Van 23:00 uur tot 09:00. Heerlijk. Maar ze slaapt overdag niet zo goed meer. 'S nachts heb ik haar in haar eigen ledikantje op haar eigen slaapkamer. En overdag slaapt ze in de wandelwagen in de woonkamer.
    Als ze haar flesje heeft gekregen, verschoon ik haar, leg ik haar in de box en daarna mag ze nog even rusten in mijn armen. Als ze dan begint te gapen leg ik haar in de wandelwagen. Eerst slaapt ze dan lekker, maar na een half uurtje wordt ze wakker van elk geluidje dat ik maak. Ik heb de radio over dag vaak aanstaan. Dus eigenlijk is ze er wel aan gewend.
    Moet ik haar nou overdag ook naar boven in haar eigen ledikantje brengen?

    Liefs, Ollie
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dat kun je altijd proberen. Het blijft natuurlijk wel een eigen keus. Kinderen hebben vaak periodes dat ze wat minder gaan slapen. Waarschijnlijk zal ze in haar ledikant ook niet direct gaan slapen. Ook hier zal ze aan moeten wennen. Probeer dan echter wel vol te houden.
    Veel succes.

    Ilja
     

Deel Deze Pagina