Ik ben begin vorige maand gestopt met de pil omdat we een kinderwens hebben maar nu beginnen me puistjes langzaam weer meer te worden. :x Slikte namelijk de diane35 en die doet wat dat aangaat goed zijn best die krengen tegen tehouden! 8) Nu weet eigenlijk niemand dat we bezig zijn dus zal wel weer van die opmerkingen krijgen wat ben je puisterig! Iemand nog tips wat ik daar nu weer op ken zeggen haha!
Ik heb nooit last van puistjes gehad, maar sinds ik met de pil ben gestopt zit ik er ook onder. In mijn omgeving viel dat dus ook op, maar als mensen ernaar vragen zeg ik gewoon dat ik een andere pil heb gekregen en dat ik denk dat het daardoor komt.
Ik ben inderdaad ook 'puisterig' sinds het stoppen met de pil. Ik knijp ze altijd uit. Pats! * Spletsch.... spiegel wit! haha. Tja erg irritant inderdaad. Je hoeft aan andere mensen toch niet te zeggen hoe dat komt?
Ik heb ook jaren Diane35 geslikt. Ik heb het destijds voorgeschreven gekregen vanwege mijn acne. Dat het ook een anticonceptiepil is, was een prettige bijkomstigheid. Toen ik gestopt was met de Diane35, keerden ook mijn puisten weer terug. Nu, bijna twee jaar na het stoppen, heb ik eindelijk weer een glad huidje. Jeetje, als ik nu foto's van mezelf zie van vorig jaar, dan schrik ik er van, wat een puistenkop ik toen had.... Was echt een grindtegel, jakkie. Maar wees gerust, je huid wordt vanzelf weer glad als de hormonen tot rust zijn gekomen. Het duurt alleen helaas even.
Ik hoef het inderdaad aan niemand te vertellen maar denk misschien hebben jullie nog handige tips haha! Ja helaas zal het denk wel even gaan duren voordat ze weg zijn. Ben in ieder geval niet de enige zo te horen...
Je kunt misschien wel proberen of je het dmv crempjes/ zalfjes iets kunt verminderen. Ik gebruik geloof ik op dit moment creme voor de onzuivere huid van dokter de Hog geloof ik. En ik reinig mijn huid ook goed. Dan probeer je er in elk geval wat aan te doen. Van sommig eten kun je ook meer puisten krijgen he, van vet eten of chocola. Maar ik heb ze ook heel regelmatig. soms heb ik er maar één en soms heb ik overal joekels zitten. En niet alleen op mijn gezicht maar soms ook in mijn nek, schouders, op mijn borst en andere rare plekken.
Ja ik was me gezicht altijd nog met spul tegen puistjes maar goed we zien het allemaal wel. En van de chocola afblijven lukt me goed moet ik zeggen! Thanks voor de tips!