schoenen oprekken

Discussie in 'De lounge' gestart door boxertjes, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik heb super leuke laarsjes gekocht van shoesme voor mijn dochter. alleen bij de enkel zit ie super strak. krijg de rits bijna niet dicht.

iemand een idee hoe ik dit wat kan oprekken?

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Lijkt me lastig. Maatje groter bestellen?

Soms passen bepaalde modellen bij je kind ook gewoon niet. Zo ben ik gek op laarsjes voor mijn oudste, maar met zijn hoge wreef past hij vaak maar 1 op de 20 laarzen. Heel veel modellen vallen af (met elastiek bijvoorbeeld).

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Door de schoenmaker laten doen?

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm manlief heeft dat vorige keer opgelost door in elke schoen een bankpas te zetten.

En in geval van leer kun je er ook paar dagen een prop nat krantenpapier instoppen.. Dan wordt het leer soepeler.
    Niet groter maar flexibel voelt vaak ook al prettiger.

5. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Wou ik ook antwoorden. Het helpt meestal wel wat

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja als het ritje nu met veel moeite wel dicht gaat... Kan het zomaar voldoende zijn :)

7. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    shoesme past haar super goed dus dacht dat het geen probleem zou zijn om ze op internet te bestellen.
    ik ga het eens proberen met die prop kranten.
    dank je

8. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Met leer trek je ze gewoon aan, ga je in een bad met water staan en dan lopen. Gaat het wat 'uitzetten' naar stand van je voet.

9. jonibra

jonibra Niet meer actief

M'n vriend is schoenmaker en kwam vorige keer toen ik schoenen had die te strak zaten met een spuitflesje aan, heb t er twee keer opgespoten en daarna zaten m'n schoenen heerlijk.
    Heb t even nagevraagd en het heet: walk away spray.

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bedenk wel dat je, als het niet werkt niet meer kan ruilen als je er aan hebt zitten prutsen. Mijn dochters hadden best dikke onderbeentjes en paste toen ze klein waren ook geen laarsjes, alleen met veters. Nu ze veel lopen zijn ze slank geworden en kunnen ze bijna alles aan. De oudste ivm hoge wreef niet elke schoen.

Deel Deze Pagina