Ineens bang..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bonkie, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    We zijn begonnen met ronde 4. We willen heel erg graag een 2e. En het liefst zo spoedig mogelijk, maar ineens... krijg ik zo mijn twijfels en ben zelfs heel bang geworden.

We hebben net een nieuw, groter huis gekocht. Ik zie het al helemaal zitten met 2 ukjes.

Maar nu spelen allerlei vragen door mijn hoofd;
    - Wat vinden ouders ervan dat er een 2e komt? Mijn ouders willen dat ik nog wacht, ik maakte als opmerking dat ik graag zsm een 2e wil, waarop mijn ouders dachten dat het een grapje was en zeiden goh had je ons even goed te pakken wij willen eerst nog van deze dame genieten dus wacht nog maar een jaar. :$ oemph die zat.
    - Kunnen we het financieel wel behappen?
    - Wat nou als ik weer zo'n rot zwangerschap krijg, veel ziekenhuis in/uit, veel bedrust en dan in combinatie met een kleine dreumes?
    - Kan ik überhaupt wel 2 kids tegelijk aan? Ik moet nu soms al tot 3 tellen. (HEEEL soms hoor :))
    - Ik geef nog borstvoeding, wil hier nog niet mee stoppen, maar tandem voeden zie ik echt niet zitten. Ik lees overal verhalen dat als je zwanger bent de borstvoeding anders gaat smaken en het is zo gezellig ik wil niet dat ze stopt :(
    - Kan ik wel van allebei de kids evenveel houden en ze allebei genoeg aandacht geven?

En ga zo nog maar even door. Kan iemand mij even een oppepper geven zeggen dat alles goed komt ofzo? :D:D

X

2. tulip

tulip Niet meer actief

het komt allemaal goed :) haha

Tuurlijk ben je onzeker, veel mensen herkennen die gevoelens.
    je eerste punt: daar zou ik schijt aan hebben;) Verder bv heb ik geen verstand van en ervaring mee, dus daar kan ik je niet meehelpen. Ik denk dat jullie ook zelf wel weten of je het financieel red. Van allebei de kinderen evenveel houden dat weet ik zeker!! Over dat ziek zijn kan ik je niet oppeppen, ik heb dat ook. Ben bij onze dochter heel ziek geweest en de hele zwangerschap lang. Begon met een week of 8. Nu ben ik daar nog niet, maar ik merk dat het per week erger wordt. Ik ben ook bang dat ik straks weer dagelijks ziek ben terwijl ik nu ook de zorg over ons meisje heb.

3. wondertjuh

17 okt 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaa ik herken je gevoel!!! we willen ook graag een 2de kindje erbij!!!! maar denk ook van kan ik dat wel aan..? en financieel... enz enz.. maar meid wat je ouders ervan denken of andere mensen das hun zorg.. daar zou ik echt schijt aan hebben! het is jullie leven jullie gezin en als jullie een kindje erbij willen kan niemand dat tegen houden lijkt mij zo!!!
    maar die twijfel gevoelens is heel normaal.. maar uitiendelijk kunnen wij vrouwen dat aan.. een kindje erbij en als je dan eenmaal een ritme heb gevonden komt dat heus allemaal goed!

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Okay dus het is normaal dit haha. Nou binnenkort maar beginnen met de ovutesten dan maar hè :)

Deel Deze Pagina