FRUSTRATIES!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door , 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Grrr wat zijn mannen toch egoistische eikels! (Sorry voor alle dames met een leuke vent hoor, maar moet even mijn frustratie kwijt!)

Tussen mij en mn ex is het al vanaf het begin dat ik zwanger was over... hij wilde die kleine niet.. smeekte, jankte, schreeuwde om een abortus en mede doordat hij het financieel ook echt allemaal niet aankan!
    NOOIT meer iets van deze KWAL gehoord.. en wat denk je?

Lees ik net in zijn msn naam (ja meneer is ontzettend kinderachtig, beetje ideeen van ee nkind van 12) dat hij zijn eigen bedrijf opgestart heeft en dat hij op vakantie gaat naar Los Angeles en Las Vegas....

BAHBAHBAH :evil:

Dit kan meneer allemaal wel! Elke week stappen, minimaal 2 keer.. zichzelf van de kaart afzuipen elke dag, stoer rondrijden in een nieuwe auto in zijn dure kleertjes, eigen zaakje opstarten, op vakantie gaan naar Amerika (meneer is net terug uit Curacao) maar financien voor een kleine? HO MAAR!
    OOIT informeren naar die kleine man?
    HO MAAR!

Bah ik word hier echt ZOOOOOOO misselijk van!

:evil:

2. StinkySocks

16 mei 2007
    95
    0
    0
    Hier ook me ex gaat voor de twee de keer op vakantie ...... Spendeert enorm veel geld aan zijn nieuwe liefje .......
    Maar mij 50 euro geven voor de kleren van me kleintje .....Nee zoeits doet ie niet want meneer moet zoveel rekeningen betalen .........

Het zal wel bitter klinken maar het treft me toch iedere keer .....Das ook echt het eninge wat ik aan de gast haat .....

Meneer wil samne gaan wonen na die vakantie en alles maar ook alles voor zijn niuewe liefde betalen ........

Ik heb hier nog geen geld gezien ....maar meneer wil mijn zoon wel mee als het hem uitkomt......

Ik bijna niet rond meneer geeft het baby geld gewoon weg ! Wel te verstaan aan zijn liefde van 18 die och alleen op zijn geld uit is

:evil: :evil:

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meis, kan geloven het bijzonder frustrerend is, maar kan je het niet via dnatest eisen dat hij voor de kleine z'n onderhoudsgeld gaat betalen, ik zou me niet laten doen.

4. Niet meer actief

Nee want dat is het nou juist... ik kan perfect voor mezelf zorgen.. heb mn eigen zaakje, mijn eigen koophuis gewoon alles op een rijtje! En WIL niet eens zijn geld want ik word echt KOTS misselijk ervan...
    Het gaat me gewoo om het idee snapje? En dat is zooooo kwetsend... Hoe KAN een persoon nou zo in elkaar steken?

Ik heb vandaag weer een 3d echo gehad en die kleine man is ZO mooi, hoe kan je dat nou negeren?

5. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    en straks word ie veeeeeeeeel en veeeeel mooier met mooie donkere krullies! ;)

Knuff voor jou meis!

6. Niet meer actief

Thnx BMD die knuf had ik echt eventjes nodig!

7. StinkySocks

16 mei 2007
    95
    0
    0
    Idd geld hoef ik niet wa een Piep Gasten zeg ........
    Niet te geloven
    Ben gewoon mee boos hihi support .....

Succes

8. Niet meer actief

Hihi heerlijk dat jullie lekker samen met me meedoen met het boos zijn... pffff even een opluchting mn verhaal eruit hoor!

Had stiekem nog altijd ''hoop'' denk ik dat hij zijn kleine man zou vermelden in zijn msn naam of naar zij nvrienden toe of op hyves of weet ik veel... ben er nu wel zeker achter dat dat niet gaat gebeuren en heb m nu dus ook definitief gewist...

OPPERKWAL! Dat die maar naar Amerika blijft en MOOI daar blijft dan hihi

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Meneer moet duidelijk nog volwassen worden ;) Is wel te hopen dat ie dat ooit op een dag gaat doen natuurlijk :p

10. Niet meer actief

Pfff nou inderdaad... DENK dat als hij op ee ndag een beetje verstand in die botte hersens van hem krijgt dat die heeeeeeeel veel spijt krijgt dat die mij en die kleine man zo heeft laten zitten!

Heb m nu ook echt definitief overal uit gewist hoor... Msn, email, gsm.. ben er ZO klaar mee!

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik snap best dat je gefrustreerd bent maar denk dat je ex dat ook is aangezien hij jou baby echt niet wilde en als hij de vrouw was geweest dat hij abortus had gepleegd. Nu heb jij het voor het zeggen gehad (gelukkig maar voor je kindje) en daar heeft hij maar mee te dealen, zal ook niet makkelijk zijn.

12. Niet meer actief

Nou sorry hoor dan had die daar vantevoren aan moeten denken en een condoom moeten gebruiken als het echt zo dramatisch is!

Deze kleine was niet gepland, maar om je vriendin er dan mee te laten zitten (wat je hebt mag je houden, toedeledokie) en dan reageer jij zo dat hij gefrustreerd is? :rolleyes:

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    de kans dat je door de pil heen zwanger wordt (wat geloof ik bij jou is gebeurd) is een stuk kleiner dan 1 %. Hij denkt daarbij waarschijnlijk ook nog een stuk makkelijker over abortus, jij niet en dat is zeker je goed recht.
    Ik ken het verhaal maar van 1 kant en lees een hoop woede in je verhaal, maar ik kan me zijn reactie ook voorstellen.
    als je er vanuit gaat dat je vriendin niet zwanger kan worden omdat ze de pil slikt en je absoluut geen vadergevoelens hebt dan lijkt het me nogal een schok als je vriendin besluit om het kindje te houden (wat, nogmaals, een hele goede, dappere beslissing is). en het is nog steeds zo dat 2 mensen het kindje maken maar uiteindelijk 1 iemand baas in eigen buik is (gelukkig maar, behalve voor hem)

14. Niet meer actief

Ja oke.. dat snap ik oo kwel hoor, de schok! Bij mij was er natuurlijk ook eerst een flinke schok.. heb hem toen ook bewust veel tijd gegeven om erover na te denken, maar als hij dan na 6 maanden de schok NOG niet te boven is en gewoon 0.0 van zichzelf laat horen nou dan rot lekker op hoor!

En het ergste vind ik dat hij niet naar die kleine vraagt... hij hoeft niet te vragen hoe het met MIJ is of hoe dat IK mezelf voel, maar dat die niet vraagt hoe het met die kleine man is DAAR kan ik echt met mijn verstand gewoon niet bij... vind ik gewoon ziekelijk!

15. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik begrijp jullie allemaal volkomen. Ook hier een gelijke situatie. Wat ik me wel afvraag is waarom jullie boos zijn dat hij geen geld/interesse geeft/toont en tegelijkertijd jullie zeggen 'ik hoef niks van hem hoor...'
    Dan doet ie toch wat jullie willen? En dat is 'niks geven/tonen'? Ik heb vanaf het begin heel duidelijk gemaakt dat als hij (de vader van mn zoon) goed wil doen in mijn ogen nadat hij ons heeft laten vallen toen we erachter kwamen dat ik zwanger was, is dat hij kinderalimentatie betaald, kosten dekt tijdens mijn zwangerschap én dat hij informeert hoe ik en mijn zoon het doen/hoe het gaat. Doet ie dat niet, kom ik t halen en dat wéét meneer ook. Een kind maak je niet alleen.
    Ik heb inmiddels advocaat ingeschakeld en het proces van kinderalimentatie eisen van hem is al in werking.
    Ik snap niet dat vrouwen zeggen 'ik hoef niks van die slappe l*l' of ed. Kinderalimentatie krijgen maakt niet dat JIJ afhankelijk bent van hem, hij hoeft t kind ook niet eens te erkennen, te zien of ed.... Dat hij verwekker is, is al genoeg en dit recht heb je in NL, dat kan via de rechter aangetoond worden. Hij heeft samen met jou een kind gemaakt en daar betaald hij voor... Gewoon uit principe!

16. Niet meer actief

Nee voor mij werkt het zo niet... als hij ons uit zn leven aan t verbannen is ga ik hem er niet terug in brengen omdat ik geld van m wil...

En het gaat inderdaad om het principe, daarom word ik pissig

17. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    oh dat geld boeide my ook niets meer hoor
    en al zou ie het nu vrijwillig komen geven dan mag ie het nog houden..
    dat was ook myn principe.. hy zou zich alleen maar kapot gelachen hebben als ik geld zou eisen, zijn gedachtengang zou dan zyn "zie je ze heeft me toch nodig"

NOT ;)

18. Niet meer actief

JUIST! Zo denk ik er precies over... dan voelt die zichzelf alleen nog maar meer geweldig als wat die al doet, want kijk madame kan niet zonder mij en is dus niet onafhankelijk!
    Pfff

19. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    Aan de ene kant zijn jullie de independant woman aan t uithangen, van 'we dont need you' (en terecht) maar aan de andere kant zijn jullie wel gefrustreerd om wat meneer juist NIET doet, dat snap ik niet.
    Als je KINDERalimentatie (dus niet alimentatie voor jou persoonlijk) eist, dan heeft dat niks te maken met of je nou een miljoen op je bank hebt staan of 1 eurocent. Het gaat om het principe dat hij de verwekker is van het kind en dus plicht heeft tot onderhoud. Dat staat los van het feit of je de vader wel of niet nodig hebt... Een kind maak je niet alleen.
    Het betekend dus ook niet dat de vader weer terug in jullie leven is, want alimentatie staat los van bezoekrecht.

20. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    overigens ff offtopic... ben ik wel blij dat ik hier vrouwen tref die wél door hebben dat ze beter af zijn zonder zo'n waardeloze vent en niet 'rond blijven hangen en hopen' op zo'n vent... want als je sommige verhalen hier leest...
    pffff :rolleyes:

Deel Deze Pagina