gisteravond zat ik op de bank, werd ik toch ineens benauwd! Het was net of iemand op m'n borst en rug drukte. herkend iemand dit?
misschien drukte de baby tegen je longen aan waardoor jij het benauwd kreeg. zelf heb ik er alleen last van als ik te ver voorover buk
Het is gewoon de baby en misschien heb je je te druk gemaakt, alles daarbinnen is nu aan het verschuiven en veranderen dus niet gek dat je daar af en toe last van kunt krijgen.
Ik heb het al een tijdje. Ik krijg dan moeilijker adem en heb een beetje een drukkend gevoel op mn borst. Na een minuut is dat ongeveer weer weg. Heb vorige week in het ziekenhuis gelegen, moet het nu rustig aan doen, merk wel dat het minder is. Liefs Jenny
ik had ook dat op sommige momenten het ademen best zwaar ging, even rechtop en wat drinken dat hielp bij mij wel.
Heel herkenbaar! Ik heb het ook af en toe. Soms overdag, soms in bed. Echt een heel benauwd gevoel. Ik had het aan de vk gevraagd en zij zei dat dat komt door hormonen en natuurlijk ook omdat je buik steeds groter wordt en er dus steeds minder ruimte is voor o.a. je longen, terwijl deze juist wel harder moeten werken!
Hoi Mensi, Ik heb het ook, hoor. Al vanaf een week of 22 denk ik. Heel lastig, maar als je je druk maakt, krijg je nog moeilijker adem Vooral met slapen, dan drukt de boel wat in elkaar, he?