Ineens bijna geen klachten meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MadameM, 7 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadameM

    MadameM Lid

    30 nov 2023
    13
    0
    1
    Vrouw
    Hi allemaal,

    Ik ben vandaag 4+4 weken zwanger. Eerst had ik veelal krampjes in mn baarmoeder en pijnlijke borsten. Nu voel ik helemaal niets meer. Is dit een voorbode van een miskraam? :(
     
  2. Frasseke

    Frasseke Bekend lid

    21 apr 2023
    549
    721
    93
    Vrouw
    Nee niet per se. Ik voelde ook krampjes voor NOD een aantal dagen wn toen niets. Pijnlijke borsten gingen ook met vlagen! Het is heel normaal dat het heen en weer gaat, dus hoeft echt niet meteen het slechste te betekenen. Maar snap heel goed dat het spannend is!!
     
  3. enceinte

    enceinte Actief lid

    17 aug 2023
    282
    282
    63
    Vrouw
    Nee hoor, ik heb een hele tijd geen kwaaltjes gehad. Nu verschilt het per dag. Zelfs al bijna 5 weken bruine afscheiding en het gaat (voor zover ik weet) nog steeds goed daarbinnen. Geen klachten hoeft echt niets te betekenen! De eerste weken zijn gewoon zenuwslopend waardoor je op alles let.
     
  4. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.242
    3.936
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Je bent nog zo vroeg. Meestal beginnen de kwaaltjes pas rond de 6 weken.
     
    SarahRose vindt dit leuk.
  5. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.284
    5.159
    113
    Vrouw
    D
    M
    Nog geen zorgen om maken hoor, kwaaltjes komen en gaan! En de een is kotsmisselijk en heeft hele pijnlijke borsten of is oververmoeid terwijl een ander fluitend het eerste trimester overleeft.
     
  6. Plukdedag24

    Plukdedag24 Actief lid

    30 jan 2024
    315
    70
    28
    Vrouw
    Nee hoor! De ene dag is de andere niet. Hier hang ik de ene dag boven de wc-pot en de andere dag kom ik fluitend door..

    Het is gewoon de reactie van je lichaam op alle hormonen en de groei van je baarmoeder, en dat kan van dag tot dag verschillen.
     
  7. Minimensje83

    Minimensje83 Fanatiek lid

    19 jan 2014
    1.355
    888
    113
    Vrouw
    Hier was opeens alles weg wat weg bleef nooit goed. Maar bij goede zwangerschappen had ik ook wel dat ik gewoon betere dagen er tussen had. 1 of 2 dagen minder kwalen zei dus niet zoveel maar eerst veel en daarna meerdere dagen niks wel.
    Tis bij jou ook nog heel pril..best kans dat je over paar dagen wel weer kwaaltjes zijn. Als het zo vroeg mis ging bij mij kon ik dat overigens prima op de testen zien, die liepen dan vlot af tussen week 4-5.
     
  8. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.584
    979
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hoe gaat het nu?
     

Deel Deze Pagina