Mijn dochtertje heeft ooit eens een soort bacterie gehad.. Had ook een soort blaasjes op der billen en schaamlipjes. Gingen ook open. Van de huisarts iets gekregen en was heel snel weg. Mijn dochtertje was toen wel ruim een jaar. Gewoon even langs de HA gaan
Ga langs de huisarts. De arts van het cb is hiervoor niet geschikt. Morgen komt waarschijnlijk de verpleegkundige, die kan echt niets voor je betekenen. Ze mogen iig niets voorschrijven en sturen je dus naar de huisarts. Dan heb je dus 2 dagen 'verloren'
Klinkt als spruw, dit kan ook bij flesvoeding voorkomen. Ook al zijn er verder geen tekenen zoals onrustig drinken, rode tong etc....direct laten controleren bij de huisarts. Zoals hierboven al is gezegd....het cb doet niets...die verwijzen alleen en dan ben zo weer een dag of twee verder...
Het zag er net al een stuk beter uit gelukkig. Hopelijk trekt het weg. Maar nogmaals, als ik morgen nog wat zie bel ik gewoon de huisarts. Met het cb ga ik het hebben over de overige klachten en mogelijkheid van een aanwezige koemelkallergie. Dat hoef ik bij mijn huisarts niet te doen want die is echt zo dat hij niks wilt doen als de kleine niet uuuren lang ontroostbaar krijst op een dag. En dat doet ze gelukkig nog niet. Alleen op de momenten van krampen.
Huisarts zei dat het geen schimmelinfectie is. Of flinke luieruitslag of reactie op de voeding. Hij vermoed het laatste in verband met de andere klachten erbij en gaf aan dat ik met het cb moet overleggen om een eliminatietest te gaan starten.
Helaas is ze ook nagenoeg niet aangekomen en gaan we straks direct starten met friso allergy care (stapje verder dan pepti). Ook heb ik hun weegschaal hier te leen staan zodat ik dagelijks kan gaan wegen totdat ze zelf weer op weegbezoek moet.