Hoi hoi, Vandaag te horen gekregen dat mijn lijf al met de overgang bezig is. Graag zouden wij nog heel graag een tweede kindje willen. Na 2 jaar ploeteren met zelf proberen, 2 mk, IUI en afwijzing in het ziekenhuis in Meppel voor IVF, wil onze eigen gyn ons niet in de kou laten staan en heeft hij een aanvraag gedaan bij mijn zorgverzekering zodat wij naar Gent mogen. Zijn er meerdere dames bezig in de traject?
Lin@ Geen ervaring mee , maar wat rot dit meis. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. knuf van mij. Wel erg vroeg, en dan te bedenken dat ik ook 38 ben brr .
Niet helemaal hetzelfde, maar wij (Sikki, Maartje, Quinty en ik) zijn vervroegd in de overgang. Maartje is zelfs maar 26 jaar , ik ben 33. Daarnaast schrijven er dames mee die al ietsjes ouder zijn, maar ook te kampen hebben met de overgang. Dus als je wat informatie wilt, dan kun je altijd even bij ons komen spieken of meeschrijven. http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/173104-begin-30-verouderde-eierstokken-lage-eicelreserve.html Succes meid, zet 'm op! Wij meiden komen er ook wel... ooit. Kus Wij zitten (by the way) over het algemeen in dusseldorf. Een enkeling zit nog in Nederlands ziekenhuis.
hier helaas ook nog iemand met vervoegde overgang, inmiddels is ivf met mijn eigen eicellen ook niet meer mogelijk en doen wij nu ivf met eiceldonatie. ik ben 30 jaar en kreeg dit te horen toen ik 27 was. ik hoop voor jou dat de poging in gent een succes wordt. lisa.
Dank je wel marnat, tja leeftijd zegt niets. Dat is wel te zien aan het berichtje van marjah. Jemig Lisa jullie hebben ook al het nodige meegemaakt. Word jij wel in een nederlands ziekenhuis geholpen.
ja ik loop in het rijnstate, en heb de tp in het umc. waarom willen ze je in een nederlands ziekenhuis niet meer helpen dan en in gent wel?